|
Auteur: |
|
|
Ben afgelopen zaterdag in de baroeg geweest, was een strak optreden dus veel plezier zou ik zeggen, en ja Belgie is te ver weg. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik had wel zo'n antwoord verwacht, maar misschien zitten er hier ook wel die-hard fans op Z.M. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ga m'n best doen... Maar kan nog niks beloven... Maar Within Temptaion is een date he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Is da van't weekend al? Amai 'k heb veel te diep in m'n boeken gezeten de laatste tijd. 'k ga ne keer kijken of er iemand het ziet zitten om te rijden maar 't zal verzeker njet zijn. |
|
quote: Moest jij niet naar Axamenta? Maar over Within Temptation,... Wanneer we gisteren koffie aan het drinken waren (m'n vader, mijn broer en ik) heb ik Ice Queen op (niet schrikken, want ik deed het wel) RADIO DONNA, t'was efkes raar opkijken en , wat vonden ze dat raar bij mij thuis. Het was zelfs de smaakmaker van Donna, toen snapte ik het totaal niet meer, ik begin het te geloven dat WT commerciëel aan het worden is, helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 28-01-2002 22:51] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmmomdat een een band op de radio gedraait word betekent niet dat ze 'commericeel'worden ... Ik heb altijd een hekel aan dat soort uitspraken |
|
quote: Je moet begrijpen dat radio donna echt wel de meest commerciële radiozender is van Vlaanderen waar ze meestal hous, techno, r&b en groepen zoals Sylver, Milc inc, en zo'n groepen. Maar om op je reactie een reactie te geven, WT vind ik nog steeds super, de 3cd's zijn een streling voor het oor, ook de laatste cd, mooie melodiën, prachtig gebruik van synths en vooral ook grappige foto's die bij de limited edition zaten . Mijn stelling: Within Temptation is goed en blijft goed. Ik heb gesproken Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het gaat me niet zo om alleen jouw uitspraak, maar meer om de algemene mening. Zodar een band op radio/TV is vind men het commercieel en dus kut. Jammer .. Een band als WT heeft donders hard gewerkt om te komen waar ze zijn, ze verdienen wat ze nu toekomt. Jammer ook dat de stroom nieuwe fans die er nu bijkomt dat niet doorhebben. |
|
quote: Heb je gelijk in, sommige bands die anderen commerciëel vinden en dus slecht vindt ik wel goed ondat hun muziek mag gehoord worden maar het grote gevaar is wanneer de groep van hun oude waarden begint af te wijken en zich meer gaan toespitsen op geldbejag en hun muziek steeds toehankelijker maken, sommige groepen slagen daarin zonder aan hun oude waarden te gaan snoeien, WT is daar een voorbeeld van, maar andere gaan hun stijl volledig aanpassen aan het grote publiek, zachter en met minder gevoel. Maar ik moet wel zeggen dat ik moet kotsen van die zulke groepjes die samengebracht zijn door platenmaatschappijen of advertenties, daar krijg ik volledig het schijt van. Maar je hebt wel gelijk hoor Jenje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja, die nieuwe fans die verdwijnen op den duur weer net zo snel als ze gekomen zijn verwacht ik... Ik luister nog steeds graag WT (Geen Mother Earth), ik zal alleen niet meer naar een concert van WT gaan (of ik moet ze "per ongeluk" zien), omdat het andere volk dat komt me veel te popi is... |
Index / Concerten |