|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartjes zijn binnnen voor ons ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook wij willen (en geven) NL acts de kans als de mogelijkheid er is. Een avond als deze ligt dat toch iets ingewikkelder. Deze 3 acts staan vast, een vierde band is zowel qua tijd als logistiek (backline etc) niet te doen. www.lantaarn.nl |
|
Lamb of god die andere zegt me niet zo veel ] |
|
Kaartje binnen |
|
quote: ] |
|
quote: +1 |
|
+2 gaat vet worden |
|
indeerdaad zal vast wel mooi worden stevig potje moshen ook ] |
|
quote: Lukt niet altijd, vaak ligt ook management van de grotere buitenlandse acts dwars. Maar er wordt toch geprobeerd NL bands te promoten, tjek fortarock.com Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Ik ben het met je eens, maar meestal hebben die bands al supportacts die een hele (of halve) tour meegaan. Ik kan me voorstellen dat Lamb of God en Devildriver al aardig wat geld kosten voor een zaal. |
|
Even een vraagje, Ze brengen ons terug naar het station maar rijden er dan nog wel treinen ? Ik zou graag na afloop ook weer terug gaan met de trein. heh Bij voorbaat dank voor verder informatie. Snarg. |
|
Als je de hele topic had gelezen dan had je deze post ook gezien: quote: Verder kan je natuurlijk ook op www.9292ov.nl kijken of op www.ns.nl. |
|
mijn dank is groot. |
|
Schema: Deuren open: 18.30 IN THIS MOMENT: 19.00 - 19.30 DEVILDRIVER: 19.50 - 20.35 LAMB OF GOD: 21.00 - 22.30 Zo kan ook iedereen gebruik maken van de gratis taxiservice van en naar station Nijverdal NS. Vooraf reserveren! (zie website). Er zijn nog tickets beschikbaar! www.lantaarn.nl 26 mei Paul Di'Anno + Cheeno | Lantaarn 6 juni Anathema + Lawn | Lantaarn 13 juni Lamb of God + Devildriver + In This Moment | Lantaarn 26 juni Megadeth + support | Lucky, Rijssen |
|
|
|
a.s. woensdag dus! Indien ticketmaster geen kaarten meer beschikbaar heeft kun je de laatste kaarten via lokale vvk adressen verkrijgen of tijdens kantooruren bellen met De Lantaarn om ze te reserveren (indien nog beschikbaar): 0548 654375 www.lantaarn.nl |
|
Heb er zin in .... kijken of Devil Driver een circlepit in de lantaarn kan veroorzaken. Misschien toch goed om zo'n avondje uit plastic bekertjes te schenken haha. |
|
In This Moment zegt me niet zo veel en Devildriver is prima. Lamb Of God is gewoon VET 1800 klaar met werk, vreten, 1900 aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Het was FUCKING geweldig gisteren! En dan overdrijf ik niet. Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik zo los ben gegaan. Daar heb ik nu ook spijt van want ik kan mijn nek nu amper bewegen. Maar het was het zeker waard. In this moment viel me heel erg mee. Niet erg origineel maar het knalde wel als een gek. Mooie zangeres ook (alleen een beetje jammer van al die make-up). En die vrouw stak Candace van Walls of Jericho naar de kroon. Devil driver doet me op cd nog niet erg veel maar live gingen ze te keer als een gek. Echt erg fijne muziek die super strak werd gebracht. Lamb of god was de kers op de taart. Ik heb 1 cd van deze band maar had ze nog nooit live gezien. WTF?! Wat zijn die gasten strak! En wat was dat optreden hard! Echt helemaal geweldig! En als laatste, de sfeer van het concert...ik heb in tijden niet meer zo'n fijne sfeer gezien op een concert. Het publiek was echt super energiek. Een enorme pit vooraan en voor de rest stond iedereen gewoon lekker te headbangen. ZO hoort een metalconcert te zijn. Als een stel losgeslagen, harige holbewoners die losgelaten zijn in een klein zaaltje. Prachtig gewoon. Veel jong volk maar om even met Devin Townsend te spreken: "All hail the new flesh". Volgens mij zag ik Stigma nog een keertje booskijkend langs me heen lopen. Kan dat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
was weer lekker, eerste band gemist. Devildriver is en blijft een super liveband, knalde als een tiet!!! Lamb of God, vette sound, vette set, ik vond de band opzich een beetje timide. |
|
Joa, vet feestje...Moest kosten...Drank bah! |
|
Jaaaja, was te gek gister! Helaas nog steeds een brakke nek en piepende oren. In this Moment viel me heel erg mee, ik was na het beluisteren van hun MySpace nummers nog niet gemotiveerd op tijd te komen maar was toch verassend gaaf. Devildriver komt op cd altijd wat tam over maar live beukte het zo ziek hard! Lamb of God spande natuurlijk de kroon, wat een geweldig set speelde ze! Vette circlepits en die wall of Death... jezus. Je merkte aan de bands dat ze niet gerekend hadden op zo'n gaaf publiek in zo'n klein stadje en zo hoort het ook. |
|
Was echt te gek eerste band vond ik echt niks, DD was geweldig(leuke actie ook met die kids ). Voor Lamb of Gof kwam ik, en dat kreeg ik, woah wat vet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |