IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 26-05 Paul Di\'Anno @ Lantaarn
lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 18-03-2007 16:56 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

zaterdag 26 mei:

Paul Di'Anno (excl NL show)
Plays classic Maiden set!

Lantaarn, Hellendoorn

entree: 12 euro (VVK), 15 aan de zaal

www.lantaarn.nl

30 maart Metal Melt Down oa Suffocation (LUCKY)
01 april Marty Friedman
09 april Dutch Metal Fest oa After Forever, God Dethroned (LUCKY)
26 mei Paul Di'Anno plays classic Maiden
13 juni Lamb of God

[denk aan je capslock volgende keer. Schreeuwen is niet nodig. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-03-2007 18:33]

de laar
Usericon van de laar
Posted 18-03-2007 17:22 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Kan die vent niet beter gewoon lege flessen gaan sorteren bij zijn plaatselijke supermarkt?
Iron maiden coverbands zijn er al meer dan genoeg en zijn in de meeste gevallen zelfs beter.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-03-2007 17:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Gast sterf eens af, de man is een grootheid, al die maiden coverbands zuigen poep.

Fuck the world and fuck you

de laar
Usericon van de laar
Posted 18-03-2007 18:07 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

De man is een aan lager wal geraakte junk die na 30 jaar nog steeds een handjevol centjes probeert los te peuteren uit die eerste maiden albums en voor de rest niks wezenlijks heeft gepresteerd.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-03-2007 18:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

sja...en die maiden cover bands doen precies hetzelfde..meeliften op het success van een andere band dus wat is je punt ?

de laar
Usericon van de laar
Posted 18-03-2007 19:40 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Man,hou op.
Je gaat die hobbybandjes toch zeker niet vergelijken met die zogenaamde grootheid van je?

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-03-2007 19:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij heeft toevallig een aantal platen ingezongen ja, maar een grootheid ben je in mijn ogen niet.

Hij laat juist zien dat hij dat niet is en het nog steeds moet hebben van diezelfde platen die hij trouwens live vreselijk vertolkt.

Hij was al niet de beste zanger maar tegenwoordig is echt helemaal om te huilen.

Ik vind hem eerder sneu dan groots.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-03-2007 19:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sneu? misschien. maar nog altijd beter dan fucking Bruce Dickinson, maar goed, das mijn mening, hehehe.

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-03-2007 19:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee.
Bruce is een betere zanger, en heeft daarnaast een bewezen muzikaal talent en heeft bewezen om ook ZONDER maiden een gedegen solocarriere op te bouwen met goed verkopende albums en optredens.

En dat ontbreekt bij deze knakker totaal. Sorry

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-03-2007 19:54 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Betere zanger wel, maar ik prefereer Di'anno. Die scheurt.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

de laar
Usericon van de laar
Posted 18-03-2007 19:55 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2007 19:44 schreef spectre het volgende:
die hij trouwens live vreselijk vertolkt.

Dat is nou net het tragische ervan ja.
Ik heb hem een jaar of twee geleden nog gezien als gastzanger bij Up the Irons alwaar hij er niks van bakte.
Hij zong als een koe met kiespijn en meende zich tussen elk nummer door zich te excuseren met de woorden "I'm sick as a motherfucker!"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-03-2007 19:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mja. Bruce is wat kwijlerig..

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-03-2007 21:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Heeeyyy stoer, hier ga ik wel bijzijn waarschijnlijk (om de gitarist eens live te zien, that is. )

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-03-2007 21:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 maart 2007 19:54 schreef Wansmaak het volgende:
Betere zanger wel, maar ik prefereer Di'anno. Die scheurt.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-03-2007 10:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Juist, zeker aanwezig dus. Anyone else ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 26-05-2007 13:06 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

*schop*

Vanavond dus!

Support: Cheeno www.myspace.com/cheenorock

www.lantaarn.nl

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com