|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
OMFG, Opgezwolle recht voor mijn deur op mijn verjaardag Daarentegen wel gezellig hier thuis hangen met vriend(inn)en, taart en bier erbij |
|
Ik ga naar Wageningen |
|
quote: ik ook niet.. ga wel op het station hangen tot de trein gaat ofzo "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
Genoeg mogelijkheden voor lui die in Zwolle naar bevrijdingsfestival willen wat betreft slaapplaatsen. |
|
Waarschuwing: Rajackar zal zich in wageningen ophouden. |
|
Ook present in Wageningen! Ik wil Vader wel weer eens zien rossen |
|
Ik ben in Wageningen, maar vermomd als mens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hey Drnk jij ook aanwezig?? Da's lang geleden hehehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wageningen present. Morgen wel eens even achter mijn slaapplekje aanbellen. |
|
Aanwezig in Roermond. |
|
Zuuuussjjjeee! Ik ga er dus niet bij zijn, er is nog geen rooie cent op m'n rekening terechtgekomen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Zonde Klinkt akelig bekend in de oren trouwens |
|
Ik ga naar Culemborg, ik moet daar optreden met m'n band. Daarna ga ik denk ik Utrecht onveilig maken. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Vanaf een uur of 1 aanwezig in Wageningen waarschijnlijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
toch present in zwollywood! maar dan zonder bier enzo er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Zonder bier? Moej rijden ofzo? |
|
quote:stem-afgelopen weekend-verzopen-etc verhaal... ow ik had je gemaild maar mijn mailserver doet raar, die is dus nog niet aangekomen, maar ik heb al een slaapplek dus geregeld! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Geen meel gehad neuj enne stem verzopen? Hmzz klinkt niet goed voor een zangeres Mag je wel Mede drinken nu, ipv bier? |
|
quote:waterrrr! alleen maar water of thee alcohol is mij verboden voor komende maand er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Aaaah that sucks. Ik heb nu bijna 2 maand geen druppel alcohol gehad, best klote als je zin hebt in biertje of iets anders. Maar zaterdag maar weer eens proberen hehe. Oja, dit jaar nog steeds dat stomme statiegeld systeem. Bleh! Maar wel roze muntjes [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2007 12:48] |
|
ach... zo bekijk ik het uitgaansleven ook eens van een andere kant er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hehe jep, dat kan erg erg grappig zijn ja. Ik zou zeggen, neem een camera mee |
|
quote:check! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Zwollywood voor Dennis (<-baco) |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |