quote:
Op 19 maart 2007 21:45 schreef Jenje het volgende:
<p><b><i>Doel</i></b></p>
<p>Middels deze stichting denken wij dat de toekomst van <i>Zwaremetalen.com </i>beter
te waarborgen is en dat we onze doelstelling, het promoten van metal op welke
manier dan ook, beter kunnen nastreven. Eén van de eerste manieren is door het
<i>
<a target="_blank" href="http://www.zwaremetalen.com/nieuws/8010/PopAs-Zware-Metalen-organiseren-MetalAs.html">
MetalAs</a> </i>concert in samenwerking met <i>PopAs </i>op 14 April in het <i>Mercuriustheater</i> te Assen
met <i>Next Waste Dimension, Fuelblooded, The Embodiment</i> en <i>Dying Flame</i>.
Kom langs en drink een biertje met ons!</p>
Nou, een van de eerste manieren.. Wat dacht je ervan dat er al sinds 2001 demo's en ander plaatmateriaal van vaderlandse bodem onder de aandacht gebracht worden middels deze site? Dat is de kracht van ZM. Concertjes organiseren doen groeperingen als de EHBO en MFT ook. Lijkt me toch niet dat ZM zich middels een persbericht als dit in hetzelfde schuitje wil plaatsen.
O ja, beide genoemde groeperingen hebben overigens eigen sponsors (o.a. American Guitarstore en Metalzone Nijverdal als ik het wel heb).
Met andere woorden: een heldere en duidelijke visie gestaafd door behaalde resultaten in het verleden kom je een stuk verder mee en dat kan ik helaas niet uit het persbericht terug herleiden. En dat is jammer.