|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Juist |
|
Je kunt ook op elke slak zout leggen, we willen gewoon alles open houden en niet alleen tot e-zine en forum beperken. Als jij dat niks vind, prima, jouw mening. |
|
quote:Oftopic: Je hebt mail. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: O. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Zit nu niet thuis, kan het nu dus niet inzien, vanmiddag wel! |
|
quote:Dan zie ik 't wel verschijnen. Nu eens studeren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
gefeliciteerd met het gesticht zware metalen!!!! |
|
quote: En u bent ook een van de patienten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gefeliciteerd! Het is de lichtinval ;') |
|
Goh, een stichting. Ik hoop wel dat de sfeer van het forum behouden blijft. Succes ermee dan maar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Tja waarom niet? We proberen het voort te zetten zoals het nu gaat, met hopelijk verbeteringen, en hopelijk meer mogelijkheden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mochten jullie er een keer over nadenken om een sitemakeover nodig te hebben, twijfel niet om mij een mail te sturen want ik maak met plezier een ontwerp. Ook een schil die perfect over de bestaande site past is geen probleem. Geheel kostenloos natuurlijk, zo kan ik misschien ook mijn steentje bijdragen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mail me eens zou ik zeggen! |
|
oe het begint al te flink te groeien vanonder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
straks krijgen we ook nog sponsor loop voor zm of je rommel verkopen op rommelmarkten Het is de lichtinval ;') |
|
quote:hebbie msn? add ik je effe, altijd goed om eens te kijken hoe wat waar |
|
@ kimmey : Jij ging toch je lichaam verkopen middels een banner had ik begrepen @ Jan : mijn mail = msn. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-03-2007 15:23] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik breng niet genoeg op... probeer jij het eens, misschien heb je meer geluk?! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Heeft niks met geluk te maken. Grote jets0rs zoals die van mental leveren knaken op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:I add u |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik weet niet of mental grotere tettn heeft als moi?! ja mental welke cup heb jij? Het is de lichtinval ;') |
|
Geef maar keer gil! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |