|
Auteur: |
|
|
quote: Het ontkennen van het bestaan van absolute waarden. Geen 'goed' en geen 'kwaad'. Geen absoluten; dingen kunnen slechts beoordeeld worden in hun eigen context. Dit heeft dus niet iets te maken met of het leven wel/geen doel heeft; daar doet het nihilisme geen uitspraak over. quote: Nee. Metal is geen 'uitlaatklep', het is een vorm van kunst die communiceert over de wereld om ons heen. Masturberen, DAT is een 'uitlaatklep'. Metal niet (al kan het wel die werking hebben, het gaat veel verder dan dat). Als metal uitlaatklep wordt, verzandt het in image en platvloersheid. Echter, je luistert geen Darkthrone omdat je je emoties niet kwijt zou kunnen of zo. |
|
quote: http://zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1908 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: WOOOHAHAHAHA wat weet je het toch weer lekker te brengen Dwaallicht. Mijn MENING: Ik denk dat veel metalheads (vooral metalheads) worden beinvloed door de muziek die ze luisteren. Veelal is dit omdat metalheads echt interesse in de inhoud van de muziek tonen en het niet alleen zien als vermaak en tijdverdrijf. Maar het maakt natuurlijk wel uit door WELKE SOORT muziek je bent beinvloed. Ik luister bijvoorbeeld net zo goed naar Progressive metal als naar Black metal als naar Hardcore/punk. Dat wil zeggen dat ik in mijzelf de emotionele kant van Prog, de gerechtigheid en eerlijkheid van Hardcore en de duistere/haatvolle emoties van Blackmetal terug kan vinden. Maar een mens wordt (gelukkig) niet alleen gevormd door muziek maar door allerlei factoren van buiten en binnenaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: 4 uur mastuberen, dat zouden meer mensen moeten doen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
krijg je wel 'n blauwe piel van Fuck with the best, die like the rest. |
|
Fukkinghelman! Dan krijg je waarschijnlijk zo'n eeltlaag op je lulhuid dat 'ie overeind blijf als 'ie slap is. Een eeltkokertje. |
|
en IK kan het weten ff serieus, als je een band begint, en je doe het voor de muziek, is het (denk ik) een uitlaatklep. als je met je lyrics een boodschap wil brengen, dan is het meer dan een uitlaatklep, dan wil je iets zeggen met je muziek. zo. |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |