IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bm or sm
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 29-01-2002 16:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

vinden jullie ook dat die black metal gasten ook wel een een beetje TE sm gekleed zijn ? in myn COF tijd vond ik dat die dani ook erg SM was gekleed wat vinden jullie daarvan ??


Godverdommen..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-01-2002 16:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sja ik vind niets te, boeit me eigenlijk ook niet zoveel, het is meer de muziek waar ik voor, ga, tis al jaren zo dat artiesten de neiging hebben zich tijdens concerten nogal uit te dossen (soms ist tof soms niet)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 16:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

In je 'COF-tijd'?? LOL

Was dat twee, drie of vier maanden geleden?

Maar goed eh, die lui van Darkthrone en Graveland enzo zagen er in hun black metal periode helemaal niet zo SM uit hoor
En bv. die lui van Fluisterwoud ook niet, en Averse Sefira ook al niet, hmmm.... welke black metal band wel eigenlijk?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-01-2002 16:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 16:34 schreef Dwaallicht het volgende:
In je 'COF-tijd'?? LOL

Was dat twee, drie of vier maanden geleden?

Maar goed eh, die lui van Darkthrone en Graveland enzo zagen er in hun black metal periode helemaal niet zo SM uit hoor
En bv. die lui van Fluisterwoud ook niet, en Averse Sefira ook al niet, hmmm.... welke black metal band wel eigenlijk?
]
naja Dark Funeral... als je dat bm vind


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 17:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Alle zogenaamde blackmetal bands welke tot het "grote" publiek doordringen met hun inhoudloze muziek moeten zich toch ergens mee uiten. Via de muziek kan niet want deze moet aan de commercie voldoen, dus dan maar in kleding en stageperformance.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-01-2002 17:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 17:50 schreef Vargen666 het volgende:
Alle zogenaamde blackmetal bands welke tot het "grote" publiek doordringen met hun inhoudloze muziek moeten zich toch ergens mee uiten. Via de muziek kan niet want deze moet aan de commercie voldoen, dus dan maar in kleding en stageperformance.


Hmm... zit wat in .. maar willen ze dan precies uiten door in lakkenpakjes waar hun tepels doorheen schijnen op het podium te gaan staan?

Zo zag die Shagrath van dimmu er op wacken echt idioot uit... lachwekkend.. nog erger dan DorkFuneral in 013 laatst... Van Cradle wisten we het natuurlijk al een tijdje..


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-01-2002 18:09 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

O.k. gewaagde opmerking: Ik vind dat Maniac op de live in marseille band er fucked up lelijk uit ziet.

(Mayhem ruled verder wel )


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-01-2002 18:12 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 18:09 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
O.k. gewaagde opmerking: Ik vind dat Maniac op de live in marseille band er fucked up lelijk uit ziet.

(Mayhem ruled verder wel )


Niks gewaagd hoor...Manic ziet er vaak niet uit! En soms ok wel erg nichterig bah

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 29-01-2002 18:13]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 18:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Maniac IS fucked-up heb ik me laten weten van een vriend van hem.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-01-2002 18:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ok, jullie begrijpen mij.
Ik heb gehoord dat Maniac eigenlijk helemaal niet zo'n black metal gast is.
Hij vindt de optredens en de aandacht enzo wel leuk maar voor de rest kan ut hem geen reet schelen.

Maniac is gewoon een glamour rocker!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-01-2002 18:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 17:50 schreef Vargen666 het volgende:
Alle zogenaamde blackmetal bands welke tot het "grote" publiek doordringen met hun inhoudloze muziek moeten zich toch ergens mee uiten. Via de muziek kan niet want deze moet aan de commercie voldoen, dus dan maar in kleding en stageperformance.

Helemaal mee eens!Al die overdreven geverfde evilgrijnzende in zo veel mogelijk leer/latex/vuilniszakken met tepelklemmen/handboeien/sneeuwkettingen opgetuigde sukkels die amper een noot uit hun strot of op papier kunnen krijgen en vooral bekend worden omdat ze hun kruis in het gezicht van een security medewerken hangen zouden allemaal verboden moeten worden!!!

*Vampie hijst zichzelf in strak latex met decollete van hier tot overmorgen,smeert een liter corpspaint op kijkt onwijs EvOl..ikke ook groot puber role-model!!*

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 29-01-2002 18:55]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 18:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 januari 2002 18:53 schreef Vampie het volgende:
en vooral bekend worden omdat ze hun kruis in het gezicht van een security medewerken hangen
Uhm, dat was toch Marilyn Manson die dat deed? Da's toch geen Black Metal?



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 29-01-2002 19:38 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

moeten ze allemaal zelf weten, als de muziek maar gaaf is, maakt het toch niet uit.... wel vindt ik corpsepaint infantiel enz...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2002 0:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2002 16:34 schreef Dwaallicht het volgende:
hmmm.... welke black metal band wel eigenlijk?


Immortal


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2002 0:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2002 17:50 schreef Vargen666 het volgende:
Alle zogenaamde blackmetal bands welke tot het "grote" publiek doordringen met hun inhoudloze muziek moeten zich toch ergens mee uiten. Via de muziek kan niet want deze moet aan de commercie voldoen, dus dan maar in kleding en stageperformance.


Leren kleding komt al veeeeel langer in de metal voor! Ze hebben er gewoon een schepje bovenop gedaan, geinspireerd door de gothic scene en films als Hellraiser.

Dat gothic en horror element zit ook in de muziek dus is de puzzel compleet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-01-2002 1:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-01-2002 3:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 0:53 schreef Mutilator het volgende:
Immortal


Die zien er wel uit, maar niet SM!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2002 4:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zucht .. word dit weer zo'n Cof en Dm afzeik topic ..
Ben ik de enigste die daar moe van word


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2002 7:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 januari 2002 3:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Die zien er wel uit, maar niet SM!


Ja hoor.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 30-01-2002 8:21 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

hmz ik moet eens wat plaatjes bekijken denk ik. Eens kijken:

immortal



Dimmu:




Dit is flauw zeg:

("Ik ben Jomanda!")

Tss wat een gedoe met copyright op die plaatjes van Dimmu Borgir zeg... je kunt ze gewoon zo linken: http://www.dimmu-borgir.com/pictures11/images/7.jpg

Maar goed. Ja ik vind dat ze er wat nichterig uitzien... Maarjah, dit is ook op het lachwekkende af (Shagrath vroeger):



Iig zijn er genoeg dingen waar ik me wel druk om kan maken, dit is er geen van. Waar was ik ook alweer mee bezig...?



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 30-01-2002 10:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 4:57 schreef Jenje het volgende:
Zucht .. word dit weer zo'n Cof en Dm afzeik topic ..
Ben ik de enigste die daar moe van word

He, niet te snel conclusies trekken he?
Het valt mee hoor, we zitten op dit moment de blackmetalgoden Mayhem af te zeiken dus wat dat betreft is het wel een keer weer wat anders.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-01-2002 11:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Sm? Dat heeft zijdelings ook nog iets met sexueel genot te maken, toch?

Daar vanuitgaande:
- Corpse-paint lijkt me fataal voor elke goede erectie
- ik ben niet zo thuis in de black metal, maar als weinig-verhullend leer als sm wordt beschouwd, komt het denk ik nog al eens voor, maar vind ik het vaak niet bepaald stimulerend. Die vette lui van Dark Funeral met slechts een paar leren riempjes om hun bovenlijf: jasses!


Touché, pussycat!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen