|
Auteur: |
|
|
Omdat Adultery 2 en 4 mei samen met Negura Bunget speelt, is het voor hen geen optie om op 3 mei terug te reizen naar Tsjechië. Helaas is het voor hen 3 mei niet mogelijk met Negura Bunget te spelen (te laat doorgegeven) daarom ben ik voor deze Black Metal band op zoek naar een zaaltje die ze uit de brand kan helpen. Adultery heeft al 2 albums, 1 MCD en 1 DVD op haar naam staan. Het is de bedoeling dat de band in ieder geval geen kosten zal maken. Ze vragen slechts 100 euro, wat te eten en drinken en 4 slaapplaatsen. Info over de band en muziek is te vinden op: www.adultery.cz Interesse? Dan kun je mailen naar weijers@apocalypserockpromotions.nl |
|
Ik zal het eens gaan mailen. |
|
quote:Top, laat maar weten |
|
Wat een rare bandnaam. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik kreeg/had er ook héél andere associaties bij toen ik de topictitel las... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 20-03-2007 23:41] ..."Hate can only create more hate"... |
|
You pervert Wellicht ook even handig erbij te vermelden trouwens waar de 2 en 4 mei staan.. |
|
quote: Altijd. ..."Hate can only create more hate"... |
|
A dirty mind is a joy forever |
|
2 mei spelen ze in België (Hekelgem) en 4 mei in Bad Sageberg (Duitsland). Enige andere NL show is 22 april in Leeuwarden. |
|
*schop* |
|
22 april in Leeuwarden is trouwens met Inferno! Hell yeah. |
|
Klopt, Inferno tourt 3 mei niet meer mee. Judge weet je al of het toevallig in Dynamo zou kunnen? Zou heel vet zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 27-03-2007 19:48] |
Index / Concerten |