|
Auteur: |
|
|
Een goedkoop doch vrij stevig alternatief voor Dauwpop! Leuk toegankelijk festival met voor ieder wat wils. 2 podia. Het festival begint om 13:00 en duurt tot ongeveer 23:00. Entree is 5 euro in de vvk en 10 euro aan de kassa. Met oa Seven, Delain, Feeler, Diggeth, One Bullet Left en The 8th Sin. Meer info op www.indorppop.nl. see you at occultfest! |
|
Vorig jaar ging ik er ook bijna naar toe. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Volgens mij was het weer vorig jaar erg slecht en was dat de reden om daar niet naar toe te gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het is in een tent dus als het dit jaar ook slecht weer is kun je gerust komen hoor! see you at occultfest! |
|
*Schop!* see you at occultfest! |
|
én Lágrima! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*Schop* Morgen al, blij dat het in een tent is want morgen is het ook regenachtig. Kaartje binnen (slechts 5 euro) en hoop op een volle bak! see you at occultfest! |
|
Hoe wast? |
|
quote: T was gezellig! Insatiable, The 8th Sin, Diggeth en OBL waren gaaf en ik vond Delain beter dan op bevrijdingsdag, meer grunten en wat ruiger. Verder heel veel bekenden (thuiswedstrijd) en veel bier en plezier. Er waren zon 400 bezoekers heb ik gehoord. see you at occultfest! |
Index / Concerten |