|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volbeat - The Strength / The Sound / The Songs |
|
Frequency van Fear Factory mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
Velcra - Between Force and Fate |
|
Antestor - Rites of death |
|
Slayer - Here comes the pain Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Malevolent Creation - All That Remains [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-03-2007 14:19] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zonet: Tholus - Constant Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
CiLiCe - Chernobyl |
|
@ Tholus: Dus het is een gave plaat? Even helemaal checken dus.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-03-2007 14:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klinkt zeker gezellig. Np: Anthrax - Gung-Ho ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Het is ff wennen, maar het is zeker wel gaaf! Jezus wat een aparte ritmes gebruikt deze band. Eerst lijkt het of de drummer en de gitarist langselkaar heen zitten te spelen, maar later valt het kwartje wel degelijk. Liefhebbers van Death, Cynic en Carcass moeten dit zeer zeker checken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oeh! |
|
Ah een liefhebber Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hun thematiek (Mars, niet die reep) leek mij trouwens ook vrij apart. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kan hier op mijn werk geen muziek afspelen op mijn computer, maar via de volgende link is wat te beluisteren geloof ik: http://davemurrayonline.com/tholus/ Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
of gewoon de myspace Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tering, klinkt te gek zeg!! Lekker ook die drummer (zn drumwerk dan ) |
|
Suffocation - Blind torture kill; zin in morgen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
dream evil - kingdom of the damned damn, ik krijg zin in de zomer van deze muziek discman met DE aan, op de motor en crossen maar "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dimmu Borgir (Accept cover) - Metal Heart |
|
Paradise Lost - Jaded "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Poisonblack - All else is hollow Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Enstille - Nameless Het is de lichtinval ;') |
|
Flotsam en Jetsam - doomsday for the deciever |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |