|
Auteur: |
|
|
Ergens in een duistere Ecke in Deutschland zal op 28 en 29 September het één en ander aan herrie gemaakt worden. Zie de site en poster voor meer info. Elexorien is vandaag ook aan de line-up toegevoegd. http://wolfszeit-festival.de.vu/ Regeer, tot dan? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-03-2007 10:36] Bruce Banner |
|
Dan heb je vanaf nu een Wolfszeit festival op het programma staan. Edit: "Reserveer een regeer! SMS REGEER HEERSCH AAN naar 666" Nog een Edit: zonde. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-03-2007 17:40] Bruce Banner |
|
Haha... zie EDIT |
|
Is het raar dat ik er niet één band van ken? Wat een rare meuk allemaal. |
|
quote: Jij ook, Heerscher Uyt Het Noorden quote: Dit zijn allemaal bands die elkaar kennen uit Piet's Patatzaak in Staphorst. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-03-2007 17:42] Bruce Banner |
|
Staan vrij veel bands tussen die ook al op Ragnarok spelen... Wel een gave line-up anders! |
|
quote: Ik had al zo'n vermoeden! |
|
Creature, Apokrypha en Minas Morgul zijn toch wel redelijk bekend ... en ik hou niet eens van blek! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-03-2007 17:47] |
|
Of zijn dit de tegenhangers van Ragnarok die dat fest al weer te groot en commercieel vinden ??? |
|
Geen idee. Hauptsache ist dat we er spelen, en dat het weer een heerschende bende over de grens gaat worden. Bruce Banner |
|
Equilibrium is aan de line-up toegevoegd. Bruce Banner |
|
En er zijn nog 38 van de 500 kaarten over. Gaat lekker snel zo. Bruce Banner |
|
quote:Ik ken er 8. Nix, tot hoever kom jij? |
|
Volgend weekeinde! |
|
hmm wie gaan er allemaal?? Regeer ga je nog mee? |
|
Over 2007 weet ik het nog niet, maar dit jaar ga ik wel in ieder geval. |
|
quote:Gaat hem nu definitief niet meer worden vrees ik... Ausverkauft |
|
Hmmm, zie nu pas dat dit festival dit jaar ook weer plaatsvind. Toch het overwegen waard om te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Balen zeg.. noujaa Occultfest is ook bijna weerr |
|
Oud topic. Deze gig hadden we destijds afgezegd, omdat meneer Wolfszeit ons NIETS kon vergoeden, en we anders even 500 euro uit eigen zak hadden mogen betalen om 40 minuten te spelen. Kromlek had voor hun optreden overigens de magistrale onkostenvergoeding van TWINTIG euro gekregen, wat ook niet de afspraak was. Leuk festival, leuk idee "voor de fans", maar dus duidelijk ten koste van de bands. Maar veel plezier hoor. Bruce Banner |
|
Tsja, die organisator is inderdaad niet echt een geweldenaar als het op organiseren aankomt. Sterker nog, het is zelfs een prutser hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En een sjaak. Bruce Banner |
|
Maar dit jaar was het een groot succes! Heb me prima vermaakt op dit festival met ongeveer 900 bezoekers, volgend jaar weer. |
|
Oh wij kregen toendertijd meer dan genoeg om alle benzine- en andere onkosten eruit te halen. We hadden nog wel meer kunnen krijgen maar dat was niet nodig. Maarja we waren ook één van de hoofdacts, misschien daarom. |
Index / Concerten |