|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja hoor, daar is die dan weer: de welbekende Sloopzondag bij cafe de Dockter te Zwolle!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
X-TinXion toch ook? |
|
Da was wel de bedoeling ja!! |
|
Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Niet naar Noordschok dan? |
|
quote: Shit, zeg je me wat. Nog even kijken hoe het loopt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
Hmmm, nee helaas, Napalm Death in Hof Ter Loo dan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tering, Frankie.. jij die flyer gemaakt? :S Maar aanwezig uiteraard! X-tinXion |
|
cool |
|
Ja ik gemmakt, X-tionction, wist enit wie er allemaal speelde, maar wilde wel ff reclame maken.. vandaar dta er bands missen, maar ja.. zijn dus ook + many More! xx Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Geen X-tinXion dus op de Sloopzondag, ivm met letsel van onze gitarist!! |
|
wens em een spoedig herstel! EN LAAT EM GVD SPOEDIG HERSTELLEN! Voor de 8e graag |
|
quote: mods? en beste kleine kapoen, herzie die flyer eens Je moeder. |
|
zoo weer thuis, kleinekapoen alles OK |
|
ik heb een agenda met reminderfunctie nodig Je moeder. |
|
quote: .. ehm, hoezo, 'mods'.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Damn, wat ben je toch ook een euh...........LUL..... wat dat betreft.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
o, in de eerste post stond het ook verkeerd gespeld, kleinigheidje Je moeder. |
|
quote: en ik me maar de hele dag thuis vervelen en gamen enzo argh Je moeder. |
|
quote: Ik vergis me wellicht, maar de inhoud van de post moet ie gewoon aan kunnen passen.. de titel alleen niet.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
check, maar hij deed het niet Je moeder. |
|
quote: Ahhh. Zou ik het bijna aanpassen, ware het niet dat ik niet ga compenseren voor het feit dat iemand een luie zak hooi is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hoe was t gister? Ik hoorde pas gister dat IMP zou gaan spelen.. |
|
Ja die waren erg gaaf!!! Met als afsluiter SLAY00000RRRRRRRRRRRRRR |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |