|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En maar eens richting de FNR |
|
Heersch!!! |
|
quote:Was idd een heerschoptreden |
|
zin in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geluid was zwaar kut in Antwerpen. Laatste keer dat ik naar die zaal ben geweest pfff.. Setlist was zoiets meen ik: Fear of a Blank Planet My Ashes Anesthetize Sentimental Way Out of Here Sleep Together Lightbulb Sun Open Car Mellotron Scratch Drown With Me Blackest Eyes Half-Light Sever Trains Mother and Child Divided Halo My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:Geluid in de Effenaar was geweldig! |
|
Ik weet het . Helaas was dat uitverkocht dus we doen het er maar mee. Overigens had ik het na een tijdje wel gehad met al die geprojecteerde pillen My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:Hehe. Ik moet zeggen dat het videogedeelte wel gaaf was |
|
quote:Hmm de gehele nieuwe plaat dus, leuk. Alleen geen Hatesong, Sound of Muzak en Arriving Somewhere... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Wilson kondigde zelf al aan dat er veel materiaal gespeeld zou worden wat ze nog niet eerder live gespeeld hadden. Alles bij elkaar duurde het hele optreden bijna 2 uur. |
|
Mother and child divided is wel een briljant nummer trouwens zeg My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Dan vraag ik me af waar jij gestaan hebt. Bij Pure Reason Revolution was het inderdaad ruk maar tijdens PT was er echt niks te klagen vond ik! Geweldig optreden. Was de playlist in Eindhoven en Amsterdam ook hetzelfde? Aangezien Wilson zei dat ze niet bij ieder optreden het hele album speelden maar alleen bij 'speciale' optredens. |
|
quote: Vooral bij 'Way out of here'! Als dat meisje door die trein wordt overreden en alle spots aan gaan. Echt een kippenvel moment! Bijna het hele concert overigens! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |