|
Auteur: |
|
|
Vet! Nieuwe band van Vinnie Paul (Pantera, Damageplan), Chad Gray (Mudvayne), Jerry Montano (Nothingface) en Tom Maxwell (Nothingface)! http://www.myspace.com/hellyeah die mp3tjes klinken in ieder geval best lekker! Inter faeces et urinam nascimur |
|
kan best, t is wel een idiote band naam Fuck the world and fuck you |
|
Een Cronos kreet. |
|
cronos ? Fuck the world and fuck you |
|
Als ik schrijf Cronos, Mantas en Abaddon, kan ik het maar over 1 band hebben, waar de zanger/bassist deze kreet regelmatig tijdens liveoptredens uitte. Hoewel ik niet denk dat deze nieuwe band deze naam van hem heeft, maar ik ken niemand anders die hem zo vaak gebruikte als Cronos. |
|
venom...volgens mij heeft Rykers daar witching hour ooit van gecovered...en slayer ook. maar eens checken. Fuck the world and fuck you |
|
Heb de cd binnen geladen, en klinkt best lekker!! "GODDAMN!!" Inter faeces et urinam nascimur |
|
Gafe cd idd... Zeker Rotten to The Core! The trend is dead. |
|
Wellicht leuk voor de heavyrock en groovemetalfans, voor de normale weldenkende metalhead bepaald geen aanrader. Op de schroothoop met die kankerplaat. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Wat moet ik me hierbij voorstellen? Iemand zoals jij? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Fucking gaylord. |
|
Gvd, op de demo van Zwartketterij nog onbewust reclame gemaakt voor deze band ook Maar goed, ik hoef deze band niet eens te luisteren om te weten dat het geen oldschool jaren 80 metal zal zijn, de namen van de bandleden verraden het al min of meer Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: HELD!!1 Klinkt niet verkeerd deze band, mag nog wel wat zompiger though |
|
best gaaf zo'n domme naam, als de muziek heerscht. Suck my piss |
|
De naam is echt stupide, maar ik vind de muziek best vet. Crossover tussen Soundgarden, Alice in Chains en Pantera ofzo. |
|
Matter of Time klinkt wel lekker |
|
pffff...; flauwe muziek, wel ok teksten soms http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2584302 das ook hell, maar hell meer power signature |
|
Ik vind 't rotzooi. |
Index / Heavy Metal |