IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 1 Juni: Sabaton (SWE), Detonation +2 Kade, Zaandam Volgende pagina
Orklord
Usericon van Orklord
Posted 28-03-2007 16:13 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Op 1 Juni zal Sabaton de Kade onveilig komen maken. Als support word Thunderbolt meegesleept.

Verder zal ook Detonation die avond spelen en er zal nog 1 band bijkomen.

Prijs: €10,-
Aanvang: t.b.c.
Waar: Kade, Zaandam grote zaal

Bands:
Sabaton (SWE)
http://www.myspace.com/sabaton1

Detonation
http://www.myspace.com/detonationnl

Thunderbolt (NOR)
http://www.myspace.com/thunderbolt

En er komt nog een band bij.

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 12:01 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

en 2 juni in Nijmegen, Staddijk

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 30-03-2007 13:30 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Daar ben ik bij

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 13:55 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

ben wel benieuwd om sabaton te aanschouwen veel goede verhalen over gehoord, kga ze ook zien in staddijk.

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 04-04-2007 20:29 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Voorverkoop 13 april!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 10-04-2007 18:34 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 10-04-2007 18:38 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

De rest boeit me geen reet eigenlijk, doe mij maar lekker lang Sabaton

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 10-04-2007 23:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Aha, Justin een reviewtje schrijven dus?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 11-04-2007 14:23 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 23:31 schreef AngelOfDeath het volgende:
Aha, Justin een reviewtje schrijven dus?

HELL YEAH!

[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 11-04-2007 21:54]

AngelOfDeath
Posted 11-04-2007 22:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 14:23 schreef Arasazi het volgende:
HELL YEAH!

dubbel cheers!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 23-04-2007 20:27 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

*kick

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 10-05-2007 19:39 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

*Schop!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 22-05-2007 7:59 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

*hup

AngelOfDeath
Posted 22-05-2007 8:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Niet zo agressief Laurens

Kife
Usericon van Kife
Posted 22-05-2007 21:26 by Kife Wijzig reactieProfiel van KifeQuote dit bericht

Ook ik ben hier van de partij 3 keer Sabaton in één weekend is eigenlijk nog te weinig.

Death in the shape of a panzer battalion

AngelOfDeath
Posted 22-05-2007 22:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Heel goed Kimberley

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 22-05-2007 22:39 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2007 21:26 schreef Kife het volgende:
Ook ik ben hier van de partij 3 keer Sabaton in één weekend is eigenlijk nog te weinig.

Ik heb een keer een band binnen 3 maanden opnieuw gezien. nooit meer. Al wordt Sabaton super vet, jammer van de vele support acts, bands waar ik geen reet mee heb maartoch..

AngelOfDeath
Posted 23-05-2007 8:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2007 22:39 schreef Arasazi het volgende:

Ik heb een keer een band binnen 3 maanden opnieuw gezien. nooit meer. Al wordt Sabaton super vet, jammer van de vele support acts, bands waar ik geen reet mee heb maartoch..

Ho! Dat zeg je toch niet? Detonation is ook een erg lekker bandje, hoor

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 23-05-2007 9:13 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Kom er net achter dat ik daar zelfs muziek van heb..

Ga wel zien hoe het wordt

Kife
Usericon van Kife
Posted 23-05-2007 11:55 by Kife Wijzig reactieProfiel van KifeQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2007 22:39 schreef Arasazi het volgende:

Zoals ik al zei, 3 keer Sabaton in één weekend is te weinig.

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 23-05-2007 11:58 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2007 11:55 schreef Kife het volgende:
Zoals ik al zei, 3 keer Sabaton in één weekend is te weinig.

Biertje?

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 23-05-2007 14:25 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2007 8:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
Niet zo agressief Laurens

Ik geef alleen maar een schop

Ben jij er trouwens ook?

[Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 23-05-2007 14:26]

Kife
Usericon van Kife
Posted 23-05-2007 17:00 by Kife Wijzig reactieProfiel van KifeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2007 11:58 schreef Arasazi het volgende:
Biertje?

Altijd!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-05-2007 15:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zooo, kaarten gefixt, ik ben ook aanwezig!

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 24-05-2007 18:28 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Gezellig

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 28-05-2007 21:14 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Vrijdag dus!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com