|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euh... WSK staat nog steeds op non-actief (wat wel raar is voor zo'n nieuwe metalsensatie ) Dus: Chiraw of OBL! Serieus kan ik de hele gang van zaken niet meer nemen. Beetje amateuristisch. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-06-2007 21:13] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Geen geld. K.U.T! The trend is dead. |
|
* schop * morgen dus! Er zijn nog tickets beschikbaar. Openbaar vervoer is goed te doen, show is op tijd afgelopen (22.30/22.45). www.lucky.nl/podium |
|
|
|
Ziet er gaaf uit zal wel gaaf geweest zijn, maar wtf moet OBL daar nou weer? The trend is dead. |
|
quote: +1 |
|
't leverde in ieder geval een mooi contrast op. Deathmetal niveautje "Josti" tegenover Megadeth |
|
quote: voorprogramma.. en waarom.. tja dat vraag ik me ook af... maar wel leuke ervaring voor die knulletjes I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dave Mustaine heerscht! Hij is en blijft een lekker ding en hij heeft gelukkig nog steeds lang haar. see you at occultfest! |
|
quote:Ja, ze zullen wel de tijd van hun leven gehad hebben idd... The trend is dead. |
|
OK, ik geef het toe, ik ben jaloers! |
|
twas idd een heel erg geslaagd feestje One Bullet Left: Ach.. ik ken de jongens wel en ik weet het verhaal erachter ook... Na 2 nummers begon het helaas wel een beetje te vervelen. Megadeth: Dave Mustaine had een goed humeur en was goed bij stem, ze speelden retestrak, wat wil je nog meer.... setlist Megadeth: (volgorde ongeveer, maar dit speelden ze iig) Sleepwalker Take no prisoners Wake up dead Tornado of souls Skin o' my teeth Washington is next Hangar 18 Set the world a fire Kick the chair In my darkest hour Never walk alone... She-Wolf Peace sells Gears of war Symphony of destruction Holy wars |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |