|
Auteur: |
|
|
dat wor dus weer Wâldruk [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-01-2002 23:24] Suck my piss |
|
quote: Yuk... zoals het daar staat klink het meer of het over Metallica gaat dan over een of andere Frieske ruk harcore band.. Of ben ik de enige die nog nooit van deze formatie heeft gehoord? |
|
Nee hoor, ik ken ze ook niet. Maar aan de naam te horen zal het wel enorm kut zijn. |
|
voor de mensen die geboren zijn ná 1980... dit is een jaren '80 crossover/hardcore shit bandje... in zijn tijd errug populair, maar ik heb het nooit leuk gevonden! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Waarom is dit dan zo'n wereldnieuws? |
|
quote: Ach.. relatief gezien is het nog wel redelijk wereldnieuws... MAXIMA gaat zaterdag trouwen, dat interesseert me ook geen ruk, toch is het wereldnieuws.. . dus dan zal dat bandje op waldrock het ook wel zijn |
|
quote:Nu je het zegt. De aankondiging van dit bandje op Waldrock is voor mij net zo belangrijk als het trouwen van Maxima. Absolutely of no importance at all. Maar goed, ik ben oh-zo-bang dat mijn leven zaterdag, dan wel op kleine schaal, in de war geschopt gaat worden. Zo iets als Maxima's trouwens KAN gewoon niet geen effect op mijn leven hebben. |
|
Vargen: DIT ZUIGT>.. gaaat weer naar het DONKRE OF NIET TOPIC... ik heb net mijn daklozen-geen-geld-geven-voor-eigen-bestwil-theorie neergezet! |
|
Dit zuigt idd. |
Index / Concerten |