|
Auteur: |
|
|
Lamb Of God Chimaira As I Lay Dying Dommelsch Zaal AANVANG: 19.00 Zaal open: 18.00 entree 17,50 euro / 3,45 euro servicekosten Vvk start op 7 april http://www.013web.nl/ Holy fuck, wat een line-up! |
|
Hmmm, misschien wel aanwezig, rond die tijd woon ik maar een kleine 5 minuten fietsen van 013 vandaan. |
|
VETTTTTTTTTT |
|
Inderdaad zeer vette line up en maar een euro duurder dan alleen Entombed in Effenaar........ Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
ja dat wordt moeilijk kiezen zo! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
hmm, das wel een mogelijkheid om naar toe te gaan You suck and that's sad |
|
quote: Das knap kut, want Converge stond eerst op 20 juni i.p.v. 21 juni. |
|
Ik ga ook! Lamb of fucking God en Chimaira. En As i lay dying is ook best vet. |
|
Kaartje is al een hele tijd binnen |
|
quote: Kut, dat is mooi gepland dan Dit word kiezen. |
|
op dezelfde dag?! voor de boekers |
|
Knap dat ze 7 bands die ik graag wil zien op dezelfde avond plannen. Het lijkt alsof ze geen rekening met me houden. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-06-2007 23:41] |
|
ik wil wel naar tivoli, veel ruige bands. tilburg ook natuurlijk, maar die jongens zie ik op graspop! |
|
Ik ga toch voor Tilburg, Parkway Drive, Rise and Fall en Animosity al n keer gezien. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-06-2007 14:38] |
|
As. donderdag al! |
|
Wordt vet! |
|
Ik ben heel benieuwd naar alle bands eigenlijk. As I Lay Dying roste Bullet For My Valentine laatst in Amsterdam volledig van het podium af, dus ik ben benieuwd of ze nu weer zo kunnen overtuigen. Chimaira viel me de laatste keer (013 ook dacht ik) nogal tegen, erg mat optreden. Ik hoop dat de nieuwe nummers weer een beetje het oude weer terugbrengen. Lamb Of God was de vorige keer in 013 al gaaf, maar ik geloof wel dat ze voor het optreden van het een en ander hebben zitten snoepen. Het optreden het dus nog beter kunnen zijn, hopen dat ze dat donderdag voor elkaar krijgen . |
|
Ik erg veel zin in Lamb of god. This is a beer drinking song, this is 11th hour As I Lay Dying 19.00 - 19.40 Chimaira 20.00 - 21.00 Lamb Of God 21.30 - 23.00 [Dit bericht is gewijzigd door tharos op 19-06-2007 12:23] |
|
Vanavond! |
|
Vanavond! Als je iemand met een Parkway Drive shirt rond ziet lopen, dan ben ik dat. |
|
Dat was een gave avond! Ik kwam binnen toen As I Lay Dying al een minuutje of vijf (gokje) aan het spelen was. Ze wisten me helaas niet zo te overtuigen als in november vorig jaar toen ze support waren van Bullet For My Valentine. Het klonk allemaal wat mat en ik hoop dat de headliningshow die ze in september gaan doen een stuk beter klinkt. Chimaira was weer gaaf. De vorige keer waren ze me nogal tegengevallen, maar misschien kwam dat ook wel door de aanwezigheid van Terror, Madball en Unearth. Nu klonk het echter allemaal erg strak. De setlist was enigszins verrassend te noemen met o.a. Pleasure In Pain en Lazarus als afsluiter. Lamb Of God had even tijd nodig om op gang te komen, maar toen ze eenmaal op gang waren, was er ook geen houden meer aan. Je merkte aan de zanger wel dat hij gewend was aan een groter publiek, want de stukken die hij meegezongen wilde hebben, werden lang niet altijd massaal meegezongen. Het was voor mij de tweede keer dat ik deze band aan het werk zag en ik was nu nog meer onder de indruk dan de eerste keer. De nieuwe nummers doen het goed live en met nummers als Now You've Got Something To Die For, 11th Hour en Black Label zit het natuurlijk ook wel goed. De wall of death bij het laatste nummer was geniaal en vooral vanwege de stapel mensen die na 5 seconden op elkaar lag. Ik weet niet of ik Chimaira of Lamb Of God uiteindelijk beter vond. Ze mogen van mij wel allebei gauw weer terugkomen |
Index / Concerten |