IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Do. 21/06/2007 Lamb Of God + Chimaira + As I Lay Dying @ 013, Tilburg
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-03-2007 7:38 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Lamb Of God
Chimaira
As I Lay Dying

Dommelsch Zaal
AANVANG: 19.00
Zaal open: 18.00
entree 17,50 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 7 april

http://www.013web.nl/

Holy fuck, wat een line-up!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-03-2007 9:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmmm, misschien wel aanwezig, rond die tijd woon ik maar een kleine 5 minuten fietsen van 013 vandaan.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2007 11:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

VETTTTTTTTTT

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 11:55 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

Inderdaad zeer vette line up en maar een euro duurder dan alleen Entombed in Effenaar........

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 30-03-2007 12:10 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

KUT DATUM!
Zit ik al in Tivoli bij deze monsterlineup:

Converge
Parkway Drive
Rise and Fall
Job for a Cowboy
Animosity

jammer As I Lay Dying en LOG zijn hard!

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 12:14 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

ja dat wordt moeilijk kiezen zo!

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 30-03-2007 12:50 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

hmm, das wel een mogelijkheid om naar toe te gaan

You suck and that's sad

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 30-03-2007 15:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 12:10 schreef moshcore het volgende:
KUT DATUM!

Converge
Parkway Drive
Rise and Fall
Job for a Cowboy
Animosity

Das knap kut, want Converge stond eerst op 20 juni i.p.v. 21 juni.

Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 06-06-2007 22:01 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ik ga ook! Lamb of fucking God en Chimaira. En As i lay dying is ook best vet.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-06-2007 22:25 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Kaartje is al een hele tijd binnen

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-06-2007 23:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 12:10 schreef moshcore het volgende:
KUT DATUM!

Converge
Parkway Drive
Rise and Fall
Job for a Cowboy
Animosity

Kut, dat is mooi gepland dan Dit word kiezen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-06-2007 23:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

op dezelfde dag?! voor de boekers

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-06-2007 23:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Knap dat ze 7 bands die ik graag wil zien op dezelfde avond plannen. Het lijkt alsof ze geen rekening met me houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-06-2007 23:41]

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-06-2007 12:42 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik wil wel naar tivoli, veel ruige bands. tilburg ook natuurlijk, maar die jongens zie ik op graspop!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-06-2007 14:38 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ga toch voor Tilburg, Parkway Drive, Rise and Fall en Animosity al n keer gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-06-2007 14:38]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 18-06-2007 18:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

As. donderdag al!

Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 18-06-2007 20:10 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Wordt vet!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 18-06-2007 20:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben heel benieuwd naar alle bands eigenlijk.

As I Lay Dying roste Bullet For My Valentine laatst in Amsterdam volledig van het podium af, dus ik ben benieuwd of ze nu weer zo kunnen overtuigen.

Chimaira viel me de laatste keer (013 ook dacht ik) nogal tegen, erg mat optreden. Ik hoop dat de nieuwe nummers weer een beetje het oude weer terugbrengen.

Lamb Of God was de vorige keer in 013 al gaaf, maar ik geloof wel dat ze voor het optreden van het een en ander hebben zitten snoepen. Het optreden het dus nog beter kunnen zijn, hopen dat ze dat donderdag voor elkaar krijgen .

tharos
Usericon van tharos
Posted 18-06-2007 20:38 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

Ik erg veel zin in Lamb of god.

This is a beer drinking song, this is 11th hour

As I Lay Dying 19.00 - 19.40
Chimaira 20.00 - 21.00
Lamb Of God 21.30 - 23.00

[Dit bericht is gewijzigd door tharos op 19-06-2007 12:23]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 21-06-2007 7:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Vanavond!

Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 21-06-2007 10:01 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Vanavond!

Als je iemand met een Parkway Drive shirt rond ziet lopen, dan ben ik dat.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 22-06-2007 7:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dat was een gave avond!

Ik kwam binnen toen As I Lay Dying al een minuutje of vijf (gokje) aan het spelen was. Ze wisten me helaas niet zo te overtuigen als in november vorig jaar toen ze support waren van Bullet For My Valentine. Het klonk allemaal wat mat en ik hoop dat de headliningshow die ze in september gaan doen een stuk beter klinkt.

Chimaira was weer gaaf. De vorige keer waren ze me nogal tegengevallen, maar misschien kwam dat ook wel door de aanwezigheid van Terror, Madball en Unearth. Nu klonk het echter allemaal erg strak. De setlist was enigszins verrassend te noemen met o.a. Pleasure In Pain en Lazarus als afsluiter.

Lamb Of God had even tijd nodig om op gang te komen, maar toen ze eenmaal op gang waren, was er ook geen houden meer aan. Je merkte aan de zanger wel dat hij gewend was aan een groter publiek, want de stukken die hij meegezongen wilde hebben, werden lang niet altijd massaal meegezongen. Het was voor mij de tweede keer dat ik deze band aan het werk zag en ik was nu nog meer onder de indruk dan de eerste keer. De nieuwe nummers doen het goed live en met nummers als Now You've Got Something To Die For, 11th Hour en Black Label zit het natuurlijk ook wel goed. De wall of death bij het laatste nummer was geniaal en vooral vanwege de stapel mensen die na 5 seconden op elkaar lag.

Ik weet niet of ik Chimaira of Lamb Of God uiteindelijk beter vond. Ze mogen van mij wel allebei gauw weer terugkomen

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com