IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Prilpop 6 t/m 9 april Sevenum Limburg
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 03-04-2007 11:15 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Komend weekeinde is het Prilpop festival in het pittoresque Sevenum (Noord-Limburg).

Dit jaar hebben we een jubileum, dit wordt namelijk de 25e editie! En nog altijd entree vrij!

Prilpop bestaat dit jaar uit een zaal (bands), café op 1e verdieping (dj's), tuin (dj's) en een tent die als nostalgisch café dient (de bekende 3fm tent op Lowlands met 2 verdiepingen).

4 dagen bands, dj's en drank.
Dit is het programma:

Vrijdag 6 april
Zaal:
* Failsafe (UK), stevige melodische rock
* Noblesse, Indie rock
* Al & The Black Cats (USA), Rockabilly
Café
* 433fm.com Silent Disco (bekend van Lowlands en Dance Valley)

Zaterdag 7 april
Zaal:
* Fatsch, regiopunk
* Plutonium, metal/hiphop met Casto van De Onderhonden
* Viberider, stonerrock. Opent Pinkpop 2007.
* NiCad, Indie rock
* Fusz, Uptempo rock
* Matik, electropop. De verrassing van Noorderslag.
Dj Café:
* Dino Xaviero, clubhouse
* Baramuda, electro
Tuin:
* Dansvoer dj's

Zondag 8 april
Zaal:
* Innovate, regio funkrock
* Sparrow Falls, rock/hardcore
* SUB, poprock
* Cilice, metal (nieuwe band met ex-leden van Orphanage, Neuk! en Smogus)
* Jeremy's, punkrock
* Nudex (BE), electrorock
Dj Café Local Heroes
* Thomas Dulle, techno
* Daan Verdellen, Hardstyle
Tuin:
* Dj's Pepneus en Wim
* Dansvoer dj's

Maandag 9 april
Zaal:
* The Schmucks, streetpunk
* Funquisition, funk
* All For Nothing, hardcore
* Dog Called Phenix, rock
* Murder By Millions, metalcore
* These Seats Are Taken, new wave

Voor linkjes naar bands/dj's, foto's, etc. kun je terecht op www.prilpop.nl / www.myspace.com/prilpop

[Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 05-04-2007 8:41]

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 11:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 11:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

*schop*

Lain, wees eens lief en gooi deze dicht

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 03-04-2007 13:36 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 11:34 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik vind 1 topic wel genoeg

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2476436

Die stond toch in het verkeerde topic?
Gooi die maar dicht dan en laat deze staan aub.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-04-2007 15:08 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmm, waar is de metalmiddag gebleven? Er was altijd een middag 'echte' metal... Dat zie ik nu niet terug!?
Damn, de laatste keer dat ik er geweest ben is in 2003 of 2002 geweest. Dit jaar gaat het er helaas weer niet van komen. Als er volgend jaar weer leuke metalbandjes staan dan zal ik weer eens overwegen te komen.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 04-04-2007 13:37 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

De metalmiddag hebben we vorig jaar afgeschaft.
Enerzijds door een tekort aan inzendingen van metalbands en ten tweede omdat het de laatste jaren elk jaar minder druk werd tijdens de metalmiddag.

We hebben wel "hardere" bands geboekt (Cilice, All For Nothing, Murder by Millions), maar mikken die gewoon ergens in de programmering.
Jammer maar helaas... de metalmiddagen waren altijd erg geinig.

En btw, ik heb jou idd ook al eeuwen niet meer gezien.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 04-04-2007 14:04 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tja, krijg je als je voortaan in Arnhem woont. Dan ligt Sevenum niet zomaar meer op de route...
Op zich wel begrijpelijk dat ergeen speciale middag meer is, de belangstelling was 10 jaar terug al niet zo heel groot,maar ze waren altijd wel erg gezellig!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 04-04-2007 18:10 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb er geweldig veel zin in!
Net als ieder jaar weer met een hele groep mensen van de bandprogrammering van JV Unitas uit Wageningen. Alleen dit jaar niet twee dagen, maar het hele weekend

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 05-04-2007 8:43 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Jullie behoren zo'n beetje bij het meubilair.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 05-04-2007 15:50 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Panzerke... Laat me raden, ene zekere zoon van de docent Maatschappijleer...
Die woonde altijd vlakbij, dus die zal zijn roots niet verloochenen!

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 05-04-2007 16:29 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Jaja, ik heb er weer zin in. Het is altijd wel gezellig op prilpop!

..

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-04-2007 23:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zondag en maandag waarschijnlijk ff aanwazig

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 06-04-2007 3:54 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 5 april 2007 15:50 schreef DecomposingBitch het volgende:
Panzerke... Laat me raden, ene zekere zoon van de docent Maatschappijleer...
Die woonde altijd vlakbij, dus die zal zijn roots niet verloochenen!

Nee hoor, hoewel van geboorte Limburger kom ik niet uit de buurt van Sevenum, noch is mijn vader of moeder docent

@ Vomitory: haha ja we komen er al een aantal jaartjes ja

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-04-2007 8:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik hoop wel dat volgend jaar die metal middag terug komt

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-04-2007 13:11 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Was weer een mooi feestje, ben nu alleen wel aardig kapot. Weer aan aantal gave bands ontdekt, goed gedaan! Alleen jammer van de geluidsman op zondag, puur en alleen dankzij hem viel het enige metaloptreden op Prilpop vollédig in het water. Verder niets dan lof voor de organisatie, en zeker weer tot volgend jaar.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 10-04-2007 14:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2007 3:54 schreef Panzerke het volgende:
Nee hoor, hoewel van geboorte Limburger kom ik niet uit de buurt van Sevenum, noch is mijn vader of moeder docent

@ Vomitory: haha ja we komen er al een aantal jaartjes ja

Hmmm, dan is het vast een vriend van je uit Wageningen! Beginnend met de letter J!
Was het druk afgelopen weekend?

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-04-2007 15:46 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 10 april 2007 14:59 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hmmm, dan is het vast een vriend van je uit Wageningen! Beginnend met de letter J!
Was het druk afgelopen weekend?

Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt, laatst nog mee in de kroeg gezeten

Vooral zaterdag was het echt stampvol, bijna niet meer leuk. De schatting van wat organisatoren was dat er 1100 man in/om het gebouw waren, maar zelf kan ik daar niet veel zinnigs over zeggen, niet op de laatste plaats dankzij het bier. Zondagavond/nacht was het ook erg druk, maandagmiddag wat minder, maar we zijn begin van de avond vertrokken omdat we ook nog wel thuis wilden komen.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-04-2007 16:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik vond het een van de beste prilpoppen sinds jaren. helaas moest ik 2x spelen en kon ik er zaterdag pas om half 12 zijn, en gister pas om 8u. verder vond ik vooral murder by millions echt superruig. wat een feest. dat was trouwes ook de enige band die ik gezien heb. op naar volgend jaar, dan spelen we weer op de sessies met een ruig project.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-04-2007 20:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ben gister aanwezig geweest. Het was inderdaad een gezellig feestje. Volgend jaar mag er inderdaad weer een metalmiddag komen.

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 11-04-2007 10:05 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Zo, het zit er weer op.
Gisteren in een uurtje of 8 de hele teringzooi weer opgeruimd en schoongemaakt, ben kapot.

Dat was voor mij de laatste keer als organisatie, na 8 jaar vind ik het wel genoeg geweest. Ben ook verreweg het oudste organisatielid.

Hoogtepuntjes:
Super veel mensen en geen incidenten
Het weer
Bands: All For Nothing, Nudex, Al & The Black Cats, Failsafe, These Seats Are Taken.
Dj's Pepneus & Wim in de tuin op zondag.
De Bas van Baal.

Dieptepuntjes:
Vette boete van Keuringsdienst van Waren vanwege het verstrekken van alcohol aan minderjarigen.
Te druk op de zaterdag
Beetje ziekjes op de zaterdag
Paar bandjes vielen me erg tegen.
Gekut met 1 van de dj's
Afbreken dinsdag.....

Voor mensen uit de regio:
Elke dag vanaf gisteren zendt tv Reindonck een reportage uit van ca. 30 minuten. In totaal 4 afleveringen. Volgende week worden ze herhaald.
Ook te checken op http://www.youtube.com/WalhallaTV

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com