|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 18 mei JC Staddijk, Nijmegen www.staddijk.nl Black Messiah (DE) Elexorien Kromlek (DE) Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Entree: € 7,- www.black-messiah.de www.elexorien.com www.bollwerk-kromlek.de Ik ben zeker aanwezig, gezellig avondje [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-04-2007 15:58] |
|
Ik neem deze keer wel 2 ventilators mee anders trek ik het echt niet daar in die sauna |
|
Haha ik denk niet dat het nu zo druk zal worden als toen hoor, en toen was het ook zomer . Nu is het maar afwachten of het weer zo warm wordt. |
|
En deze keer de afzuiging aanzetten is misschien ook een goede tip |
|
Hoho, vet grof! Bruce Banner |
|
Haha hoezo grof, het was gewoon een sauna toen. Het was ook volle bak en 30 graden |
|
quote: Huhu vet cru! |
|
In de Staddoo! Vorige keer was het daar erg gezellig, denk ik... Na Heidevolk was alles vrij wazig. Bruce Banner |
|
Regeer & Sok zijn erbij |
|
Hmm, ben er vast wel bij denk ik, breng ook graag een aandeel aan de hitte-productie! |
|
quote:Tuurlijk ben jij er ook bij |
|
Nog meer mensen? |
|
Jawohl! |
|
You'd better! Bruce Banner |
|
19:30 - 20:10 - Kromlek 20:30 - 21:20 - Elexorien 21:40 - 22:40 - Black Messiah |
|
uiteraard ben ik er bij hoeren! |
|
Vrijdag |
|
Black Messiah zal helaas wegens familie omstandigheden niet spelen. Of er een vervanger komt is mij verder niet bekend. Heb mijn info van Zagan van Black Messiah zelf. |
|
Komt geen vervanger, bel net. Elexorien en Kromlek spelen wel. Meer info volgt. Bruce Banner |
|
quote:Ik kom dus niet meer naar Nijmegen, nu. De 2 bands die nog wel spelen zie ik ook zondag wel. Overweeg nog om eventueel nu zaterdag naar Eindhoven te gaan. |
|
quote: Lain, neem ff mijn adapter mee, die ligt nog daar, Maarten weet ervan, adapter voor een GT6, van de gitarist van Context, dan weten ze genoeg. |
|
Als ik het niet vergeet, ja. In het algemeen mag ik de hele administratie na een optreden afhandelen, en dan wil er nog wel eens iets vergeten worden. SMS even op vrijdag, ok? Bruce Banner |
Index / Concerten |