![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag 18 mei JC Staddijk, Nijmegen www.staddijk.nl Black Messiah (DE) Elexorien Kromlek (DE) Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Entree: € 7,- www.black-messiah.de www.elexorien.com www.bollwerk-kromlek.de Ik ben zeker aanwezig, gezellig avondje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-04-2007 15:58] ![]() |
|
Ik neem deze keer wel 2 ventilators mee anders trek ik het echt niet daar in die sauna ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haha ik denk niet dat het nu zo druk zal worden als toen hoor, en toen was het ook zomer ![]() ![]() |
|
En deze keer de afzuiging aanzetten is misschien ook een goede tip ![]() ![]() ![]() |
|
Hoho, vet grof! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Haha hoezo grof, het was gewoon een sauna toen. Het was ook volle bak en 30 graden ![]() ![]() |
|
quote: Huhu vet cru! ![]() ![]() |
|
In de Staddoo! Vorige keer was het daar erg gezellig, denk ik... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Regeer & Sok zijn erbij ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm, ben er vast wel bij denk ik, breng ook graag een aandeel aan de hitte-productie! ![]() |
|
quote:Tuurlijk ben jij er ook bij ![]() ![]() ![]() |
|
Nog meer mensen? ![]() ![]() |
|
Jawohl! ![]() ![]() ![]() |
|
You'd better! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
19:30 - 20:10 - Kromlek 20:30 - 21:20 - Elexorien 21:40 - 22:40 - Black Messiah ![]() ![]() |
|
uiteraard ben ik er bij ![]() hoeren! ![]() |
|
Vrijdag ![]() ![]() |
|
Black Messiah zal helaas wegens familie omstandigheden niet spelen. Of er een vervanger komt is mij verder niet bekend. Heb mijn info van Zagan van Black Messiah zelf. ![]() |
|
Komt geen vervanger, bel net. ![]() Elexorien en Kromlek spelen wel. Meer info volgt. Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik kom dus niet meer naar Nijmegen, nu. De 2 bands die nog wel spelen zie ik ook zondag wel. Overweeg nog om eventueel nu zaterdag naar Eindhoven te gaan. ![]() |
|
quote: Lain, neem ff mijn adapter mee, die ligt nog daar, Maarten weet ervan, adapter voor een GT6, van de gitarist van Context, dan weten ze genoeg. ![]() |
|
Als ik het niet vergeet, ja. ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |