IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Apocrypha / Tony Fredianelli Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-08-2006 12:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2006 12:00 schreef attila_de_hun het volgende:
op ebay wordt wel eens wat aangeboden. dat in de gaten houden loont!!

Ik heb ze hier, op cd en op lp!
Op lp zijn trouwens een stuk goedkoper en makkelijker te vinden..

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2006 12:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, dat zie je vaker. hetzelfde geldst voor bijv. "realm" . i wil die cd's erg graag hebben (en niet de platen) maar juist de cd's zijn zo zeldzaam. (geldt ook voor de eerste twee meesterwerken van chastain en andere shrapnel spul).

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-08-2006 12:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2006 12:03 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat zie je vaker. hetzelfde geldst voor bijv. "realm" . i wil die cd's erg graag hebben (en niet de platen) maar juist de cd's zijn zo zeldzaam. (geldt ook voor de eerste twee meesterwerken van chastain en andere shrapnel spul).

Daarom ben ik toch maar weer vinyl gaan kopen, dan heb ik het tenminste (betaalbaar) in huis. Mocht ik t.z.t dan de cd vinden voor een mooie prijs neem ik die gelijk mee.

Dit is voor mij de manier aangezien ik echt maniakaal kan zijn in zoektochten naar muziek.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 03-08-2006 18:25 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Area 54 van Apocrypha is het moeilijkst te vinden, maar als vinylfreak heb ik het c.d. probleem niet zo vaak.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 03-08-2006 18:42 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik weet niet of je deze bands kent:

Attacker
Dr. Mastermind
Savage grace
Hexx
Wild dogs
En de solo cd van Tony Fredianelli.

Dat is zeker geschikt materiaal voor jou denk ik.

Natuurlijk, ik heb ze allemaal origineel, wat moeilijker te vinden is en ook in het rijtje past:Megattack, Lester Maddox, Mystic Force, Cracked Mirror, Siren, Phantom Lord, Prowler (US),Glacier, Paradox (US), Slauter Xstroyes, Cities, Avilchorus, Marauder, Hyksos, Hellhound, Myth, Kraken (Ca), Hammerwitch, de meeste items zijn prijzig en moeilijk te vinden, maar doen muzikaal niet onder bij de bovengenoemde bands.

hellish star
Usericon van hellish star
Posted 30-11-2006 21:21 by hellish star Wijzig reactieProfiel van hellish starQuote dit berichthttp://www.myspace.com/hellishstar

Schitterende band met 3 parels van cd's. Alleen jammer dat ik die 2° (The eyes of time) niet kan vinden...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com