|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, dat zie je vaker. hetzelfde geldst voor bijv. "realm" . i wil die cd's erg graag hebben (en niet de platen) maar juist de cd's zijn zo zeldzaam. (geldt ook voor de eerste twee meesterwerken van chastain en andere shrapnel spul). |
|
quote: Daarom ben ik toch maar weer vinyl gaan kopen, dan heb ik het tenminste (betaalbaar) in huis. Mocht ik t.z.t dan de cd vinden voor een mooie prijs neem ik die gelijk mee. Dit is voor mij de manier aangezien ik echt maniakaal kan zijn in zoektochten naar muziek. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Area 54 van Apocrypha is het moeilijkst te vinden, maar als vinylfreak heb ik het c.d. probleem niet zo vaak. |
|
quote:Natuurlijk, ik heb ze allemaal origineel, wat moeilijker te vinden is en ook in het rijtje past:Megattack, Lester Maddox, Mystic Force, Cracked Mirror, Siren, Phantom Lord, Prowler (US),Glacier, Paradox (US), Slauter Xstroyes, Cities, Avilchorus, Marauder, Hyksos, Hellhound, Myth, Kraken (Ca), Hammerwitch, de meeste items zijn prijzig en moeilijk te vinden, maar doen muzikaal niet onder bij de bovengenoemde bands. |
|
Schitterende band met 3 parels van cd's. Alleen jammer dat ik die 2° (The eyes of time) niet kan vinden... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |