|
Auteur: |
|
|
Maandag 30 april Zaal: Lexnoise Plaats: Dordrecht Met de volgende bands: The Flying Embryo's (punk) Delphian (gothic) Sephiroth (black/death) Viral (heavyrock/grunge) Frans Huxie (ska/punk) The Machine (heavyrock/blues) Orion (gothic) Cactus (rock) Zaal open: 13.00 uur Aanvang: 13.15 uur Entree: 1 euro! Info: http://members.lycos.nl/lexnoise [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-04-2007 19:21] |
|
Dat klinkt zeer intressant |
|
Komt allen! |
|
Schop! |
|
quote:Zeg dat niet te hard waar de bandleden zelf bij zijn... |
|
Progressive metal dan... |
|
Ja ik denk dat ik ook maar kom |
|
Ik ben er zelf door de zanger van Sephiroth een keer opgewezen dat ik er black/death van moest maken ipv alleen death, dus voor commentaar moet je bij hem zijn. |
|
haha ik zag paultje van de flying embryo's nog lopen vanmiddag goede muziek om pils bij te hijsen roll moet rocken |
|
Dat zal wel lukken |
|
mooi leer je wel ff de tekst van manuela uit je hoofd? roll moet rocken |
|
quote: hehe, tuurlijk wel |
|
quote: Hoe lang is dat geleden? Op hun site en myspace staat death metal. Ik quote: "dropped the black metal influences". Drie maal raden wie hun website bijhoudt? Ben dus. Maar ach, wat ik zal zei. Lekker boeiend ook. Als het mara gezellig is, dat vind ik het belangrijkste. |
|
ik kwam een keer die zanger van cradle of filth in the cave in amsterdam tegen. Hij vroeg wat ik van zijn band vond.. 'not my cup of tea' zei ik en toen was ie ineens heel snel weg..... zucht... roll moet rocken |
|
quote: hoelang geleden? |
|
Waar zit die zaal? |
|
|
|
Merci, ik kijk wel of ik dan langs kom of niet |
|
quote: Ik heb het even opgezocht: Dit topic dus Dus al ruim 2 jaar geleden. Maar zoals Ben daar aangeeft: WHO CARES?? En nou niet meer zeiken |
Index / Concerten |