|
Auteur: |
|
|
Heb alleen de Ecstatic Lethargy Demo van 2002, met name het nummer Catalepsy vind ik geweldig klinken. |
|
Ah dan zijn Neptunian en Noctambulism verpliochte aankoopjes! |
|
yup, blijft een gave band iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Thnx voor de tip Dacht trouwens dat ze na de demo gestopt waren |
|
Nope! Laatste album is in studio van Akercocke opgenomen, en dat kun je terug horen .. |
|
quote: Nu vind ik Akercocke ook een puike band dusse.. eens op zoek gaan dus. Nu wel nieuwsgierig! |
|
|
|
Ah die heb ik dan gemist, nouja zit ook rond Occultfest opbouw tijd hehe.. drukke periode |
|
Nieuw nummer op Soundcloud is erg goed! Nieuw album komt deze maand uit. |
|
Erg fijn dat Geert van Faal wat CD-tjes van Indesinence had meegenomen van hun optreden in Brussel. Ben hem nu aan het beluisteren, bevalt erg goed. |
|
van mijn kant ook even dank aan Geert voor het oppikken van de plaat voor me. Heerlijk plaat deze nieuwe van INdesinence Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik kende de band totaal niet, maar heb ze ook gezien als support van oa. Worship en Faal in Brussel afgelopen weekend. Top optreden Faustian Spirit of the Earth |
|
De nieuwe plaat is te streamen: III Dit was mijn eerste kennismaking met de band, fantastische doom metal met deathmetalinvloeden. Deze ga ik denk ik wel aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-07-2015 23:17] |
|
De nieuwe is ook mijn eerste kennismaking met de band. Klinkt idd best wel vet. |
|
ben benieuwd, al jaren een van de betere doom/death bands |
|
Klinkt alsof ik me er ook maar eens in moet gaan verdiepen! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Band is ok ja. En nu gaan we vegen |
|
En ze stoppen ermee.. Jammer, toffe band. Live ook prima. It's with a sense of strangeness but also resolution that we announce 2015 marks the last year of Indesinence as an active band, with "III" as our final recording. As tends to be the case, the reasons are many and none in particular - all things have their time, and our time to move on is now. To anyone who was there when we put out our home-made "Ecstatic Lethargy" demo back in early 2003, anyone who has bought and listened to our albums, helped us put on shows, travelled to see us play, got in contact to help spread the music in any way and came to speak to us: thank you so much. Your support has meant the world to us. We may not have been legion, but we were the right lot. We feel lucky to be able to bow out on a high with "III", and hope you continue to enjoy it and our other records. Namaste! Only deaf is real! Indesinence |
|
zonde.... heb ze nooit live kunnen zien en waren toch gewoon een van de betere doom/death bands van de laatste jaren. |
Index / Heavy Metal |