IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Indesinence
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Echte combinatie van death en funeral doom. Het Britse Indesinence. De namen Esoteric en Disembowelment schieten door mijn hoofd als ik ze beluister. Zowel Neptunian als Noctambulism zijn het neusje van de zalm in de betere doom.

Meer mensen die bekend zijn met de band?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-04-2007 20:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heb alleen de Ecstatic Lethargy Demo van 2002, met name het nummer Catalepsy vind ik geweldig klinken.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah dan zijn Neptunian en Noctambulism verpliochte aankoopjes!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-04-2007 21:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

yup, blijft een gave band

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-04-2007 21:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Thnx voor de tip
Dacht trouwens dat ze na de demo gestopt waren

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope!

Laatste album is in studio van Akercocke opgenomen, en dat kun je terug horen ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-04-2007 22:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 21:58 schreef Jenje het volgende:
Nope!

Laatste album is in studio van Akercocke opgenomen, en dat kun je terug horen ..

Nu vind ik Akercocke ook een puike band dusse.. eens op zoek gaan dus. Nu wel nieuwsgierig!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-04-2007 22:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah die heb ik dan gemist, nouja zit ook rond Occultfest opbouw tijd hehe.. drukke periode

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-10-2012 9:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuw nummer op Soundcloud is erg goed! Nieuw album komt deze maand uit.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-10-2012 10:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Erg fijn dat Geert van Faal wat CD-tjes van Indesinence had meegenomen van hun optreden in Brussel. Ben hem nu aan het beluisteren, bevalt erg goed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-10-2012 13:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

van mijn kant ook even dank aan Geert voor het oppikken van de plaat voor me.

Heerlijk plaat deze nieuwe van INdesinence

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-10-2012 18:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik kende de band totaal niet, maar heb ze ook gezien als support van oa. Worship en Faal in Brussel afgelopen weekend. Top optreden

Faustian Spirit of the Earth

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-07-2015 23:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe plaat is te streamen:

III

Dit was mijn eerste kennismaking met de band, fantastische doom metal met deathmetalinvloeden. Deze ga ik denk ik wel aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-07-2015 23:17]

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-07-2015 0:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

De nieuwe is ook mijn eerste kennismaking met de band. Klinkt idd best wel vet.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-07-2015 14:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ben benieuwd, al jaren een van de betere doom/death bands

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-07-2015 16:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Klinkt alsof ik me er ook maar eens in moet gaan verdiepen!

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-07-2015 2:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Band is ok ja.

En nu gaan we vegen

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-11-2015 15:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

En ze stoppen ermee.. Jammer, toffe band. Live ook prima.

It's with a sense of strangeness but also resolution that we announce 2015 marks the last year of Indesinence as an active band, with "III" as our final recording. As tends to be the case, the reasons are many and none in particular - all things have their time, and our time to move on is now.

To anyone who was there when we put out our home-made "Ecstatic Lethargy" demo back in early 2003, anyone who has bought and listened to our albums, helped us put on shows, travelled to see us play, got in contact to help spread the music in any way and came to speak to us: thank you so much. Your support has meant the world to us. We may not have been legion, but we were the right lot.

We feel lucky to be able to bow out on a high with "III", and hope you continue to enjoy it and our other records.

Namaste! Only deaf is real!

Indesinence

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-11-2015 16:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

zonde.... heb ze nooit live kunnen zien en waren toch gewoon een van de betere doom/death bands van de laatste jaren.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com