|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zomervakantie Nieuwe PC Concert hier en daar. Maar mijn vakantiegeld zal niet voldoende zijn om dit alles te financieren uiteraard "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Weet ik nog niet. Wellicht terugstorten op de spaarrekening omdat ik voornemens ben om een nieuwe gitaar te kopen |
|
Ja mooie tijd weer. Opslag in maart, bonus in april en vakantiegeld in mei. In huize Zenial komt iig een nieuwe pc + 22" monitor, nieuw tapijt + salontafel, en verder nog een fiets en wat leuke stedentripjes de komende tijd EDIT: en beginnen met studieschuld afbetalen [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 06-04-2007 12:51] Zenial |
|
Ik heb mijn huis net op orde gelukkig hehe. Ben alleen nog in afwachting van mijn master launchbank, maar die had ik al ingecalculeerd hehe |
|
Simpel: Een nieuwe studio-PC en een masterkeyboard (88 gewogen toetsen). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hoe lang kun je daar op blijven zitten? En hoever komt ie? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-04-2007 12:56] |
|
En er dan maar 14 van gebruiken, aye? Bruce Banner |
|
Schuld. |
|
quote: LOL, ik bedoel natuurlijk lounge hehe |
|
Hmm doordat ik even weer werkloos ben, had ik het al gekregen, ben ervan op vakantie geweest naar Stockholm Als mijn tekening van de volgende tattoo nog af komt, dan betaal ik die er ook nog van. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh ja, that reminds: Ook Mir mee uit eten nemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ohh ja dat was ook zo Concertje mag ook hoor. Kan goedkoper zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oja! Hoe was het daar? Heb je die restauranthal waar ik het over had nog gezien? |
|
quote: Was heeeeel gaaf. Ik ga nog eens terug. Uhm restauranthal? Kan ik me zo niet herinneren. Denk ik niet dan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nah, dan doen we allebei. Etentje en dan concertje scoren. Het kan nu, remember ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmmmm * Waarschijnlijk aan zaken voor BlackStar * Kaartje Waldrock * Kaartje Fields Of Rock * Kaartje Wacken * Kaartje Stonehenge * Occultfest En als er ergens nog ruimte is, misschien nog wel een weekje Spanje! |
|
quote: Haha, ok . Trouwens, sinds wanneer vliegt RyanAir naar Zweden? Wat hebben jullie ervoor betaald? Ik betaalde 200+ euro voor een ticker met SAS. |
|
quote: Echt ? Dan had je 't nog goedkoop. Ik heb ook vluchten geboekt van 400+ euro (retour), voornamelijk met SAS en ..ehm.. kut.. hoe heet die andere kuttoko ook alweer.. in ieder geval via Denemarken, en daar weer overstappen naar Stockholm. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: We hebben een dure vlucht gehad. Vanaf Nijmegen gaan er busjes naar Weeze (Dusseldorf) doet er 3 kwartier over. Kost heen en terug 30 euro. En de vlucht incl belasting en verzekering was 106,-. Dat was duur, want het kan nog goedkoper. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Kankerdure onzin allemaal, maar RyanAir zal wel rond de 150 zitten.. |
|
Zie mijn post boven je En dat was nog duur. Eerder boeken nog goedkoper. Zelfs vluchten voor 50 retour etc. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmm, wel als kanttekening: Ik vloog dan ook wel een jaartje of 2 geleden. Is aardig wat veranderd op vlieggebied richting Zweden in die tijd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm.... - Vakantie - Verhuizing naar Utrecht - Aandeel in een PS3 ..en dan is het weer op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik denk dat ik mijn vak. geld lekker op mijn spaarrekening pleur. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |