|
Auteur: |
|
|
Zijn surfrock is zeker erg goed in invloedrijk. Ben sowieso wel een surfliefhebber, en Dick Dale and the Deltones staat hoog in mijn lijstje favoriete acts in dat genre. Met zijn nieuwe werk ben ik niet echt bekend. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Heb wel een paar cd´s van deze man, ik vindt de instrumentale nummers beter,dan met zang. Als ik me niet vergis heb ik deze act nog gezien op Lowlands 94. Dat was een gaaf feest toen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ja grappige muziek idd, ik luister het wel eens af en toe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb deze nog origineel op plaat, blijft een leuke; |
|
Vandaag effe een paar albums van DD gedownload. Lekker voor in de auto |
|
30 Oktober 2009 is onze ouwe rakker te zien in Oss. |
|
Cool! Ook in het patronaat in haarlem zie ik nu.. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Kaarten zijn besteld |
|
Dick Dale & the Del-Tones signature |
|
Hoi Hypnos, is de naam van Deftones trouwens afgeleid van DD and the Del-tones? Weet iemand dat? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-08-2010 5:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Verder heb ik het idee dat Dick indertijd vooral heel populair was door de soundtrack van Pulp Fiction. Ik heb hem live gezien in Burgerweeshuis volgens mij, was best aardig maar ook vrij saai. Kan ook niet anders met zo'n ouwe knar natuurlijk. Rond die tijd had je ook de Rotterdamse band Apemen die surf maakten, die rosten Dick er echt uit live. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Heavy Metal |