|
Auteur: |
|
|
Zangeres en drummer (beide uit zoetermeer) zoeken een paar enthousiaste mensen om een nieuwe band mee op te zetten. Het liefst Gothic Metal in de stijl van After Forever en oude Within Temptation. Geinteresseerde kunnen me mailen op silenoz@another.com of hier een reply achter laten... [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 05-02-2002 20:59] |
|
huh wat zei je? Extreme rauwe black en jullie komen uit Groningen? Dan heb je hier je gitarist. Gna, ongein... |
|
Achja, in zoetermeer zul je ze niet echt vinden... |
|
In groningen anders ook niet met massa's tegelijk |
|
Ach jah, ik had al niet echt veel verwacht, maarja, kan het wellicht proberen. Is idd lastig te vinden...en het is geen rauwe black...waar opzich ook niets mis mee is, maarja dan staat het zangeresje een beetje uit haar neus te vreten, is ook een beetje lullig Ik ga wel weer verder met m'n zoektocht Greetz SilenoZ |
|
ik woon wel vlakbij zoetermeer, maar ik zit al in een band... |
|
Misantropiese Rauwe Onheilige Profane Blasfemiese Godslasterende foute BlackMetal, ik ben je man.... (Voor alle instrumenten voor mijn part) Maar, gut jammer, dat maken jullie niet (W)hahahahaha! Dit slaat nergens op. |
|
Als je het niet erg vind om met wat beginnelingen te spelenen rotterdammers moet je maar een mailtje sturen.... DEATH |
|
IA zoekt nog altijd een bassist, een drummer en een zanger voor ouderwetste thrashige bagger; invloeden: Venom(!), Possessed, Celtic Frost en ouwe mayhem Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind het niet erg om met beginnelingen spelen...oefenruimte is alleen wel in Zoetermeer, dus ik weet niet of dat makkelijk voor jou/jullie is...mail me maar ff als je het wat lijkt... (silenoz@another.com) Greetz SilenoZ |
Index / Heavy Metal |