|
Auteur: |
|
|
Is waarschijnlijk gewoon de digipack versie. Dat Red Harvest is idd een foutje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lekker handig dat ze er dan "speciale uitgave" bij zetten |
|
erg boeiend verder ook, fanboy. Fuck the world and fuck you |
|
Je moet metal cd's ook helemaal niet bij Bol.com kopen... Heb je geld te veel of zo? Zoek er hier maar eentje uit (Displeased bijvoorbeeld): http://www.elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=watain&titel=sworn+dark&media=cd Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
casus luciferi is all you need Je moeder. |
|
Mja bol.com was sowiezo enkel mijn eerste keuze omdat het de (voor mij) bekendste internetwinkel is...nu zie ik dat je met ff verder kijken wel heel wat centjes kunt besparen mijn dank Weet verder iemand nog een winkel in Rotterdam waar ze de goede stuff verkopen? (denk: aaskereia, Xasthur, Endstille, Aäkon Këetreh, Enthroned...)Ben tot nu toe nog niet veel tegengekomen hier |
|
je kunt toch ook gewoon cd's bestelle bij een winkeltje?en dan bedoel ik niet die grote ketens zoals free record shop en music store maar van die kleine op de hoek,haal ik ze ook altijd weg edit:tiepvaut& [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 08-04-2007 13:09] |
|
elcheapo.nl Inter faeces et urinam nascimur |
|
Sounds in Rotterdam heeft wel een en ander aan undergroundspul. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dat zal ik binnenkort ff *uit tjekken* danke |
|
Ik ben de laatste tijd vrij erg verslaafd aan de metalbasement in de Sounds te Rotterdam. Niet goed voor de portemonnee. |
|
Klopt, dure zaak. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmmm? Ik haal er vrij vaak redelijk nieuwe cd's (laatste Mercenary, Cult Of Luna, Ignite, Heaven Shall Burn) voor 8,99. |
|
als je er dan 4 haalt ben je nog veel kwijt. ach sinds dat ik in to downloaden ben kom ik toch niet vaak meer in cd zaken. Fuck the world and fuck you |
|
Gij slechte man. Ik koop de laatste tijd juist veel meer cd's. |
|
quote:Ik arme sloeber sinds ik eigen huis heb.geen geld meer voor cds. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Minder vaak naar Sparta gaan |
|
keuzes, keuzes. Fuck the world and fuck you |
|
Op welke dagen in de week en van hoe laat tot hoe laat zijn ze open (sounds)? of iemand een link naar de website, als ze die hebben? |
|
quote: De Rotterdamse winkelopeningstijden zijn in principe: maandagochtend in principe gesloten, vrijdagavond koopavond, verder normale openingstijden (dus niet 's avonds) en de meeste winkels (maar niet allemaal, de Plaatboef bijvoorbeeld niet) zijn ook op zondag open. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik weet alleen dat de Sounds op maandag in ieder geval om 13.00 open is (morgen niet, gok ik zo). Verder sluit ik me bij Altx aan. |
|
Oke hardstikke bedankt jongens, dinsdag ff die metal kelder onveilig maken! |
Index / Muziek algemeen |