|
Auteur: |
|
|
Ik heb het nummer wel gehoord en vind het een geweldige idee. Eindelijk eens mensen die geen geld willen verdienen aan een plaatje maar voor een goed doel een plaat uitbrengen om de commerciele Starmaker slaven uit te schakelen!! |
|
Starmaker zuigt hard!!! Dit idee van die gasten is inderdaad best wel cool... Nou ja, ze hebben gelijk. Godsamme, ik kan alleen maar dromen om onze demo in zo'n studio op te nemen en dat 'ie vervolgens 1 dag later in alle platenzaken van nederland ligt... --->>>Starmaker [Dit bericht is gewijzigd door Leviathan op 09-05-2001 14:28] In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!! |
|
Zeer strakke actie ... |
|
Ik had er al wat over gehoord... ik vinnet wel strak ja Starmaker is echt 't toppunt van commerciele troep.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ik mag dit soort dingen ook very graag... bij mun neefie heb ik eht in kopspijkers gezien.. het waz nog komisch ook, als je onder invloed was tenminste, hehehe starmaker... ik heb 1 x 1 van die wijfen gezien KOTSSS wat een kapsoneswijf zeg@!!!!! g-sus Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ach, een van die jongens speelt leuk gitaar en zingt best geinig. Een paar van die meiden moeten even lekker op het aanrecht genomen worden en klaar is klara. Kijk alles onder de 14 vindt het echt geweldig. Maar ja, die vinden ook Pokemon en Jodie Bernal geweldig. De andere helft haat het, maar ja die vinden Maxima geweldig. Ik denk dat ik maar weer voor zwevende kiezer ga en het allemaal kompleet naast me neerleg en verder ga met mijn eigen ding. Mad Maikie |
|
quote:LOL.....mee eens I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik pleit nog steeds voor een Metal Starmaker. Zonder vrouwen, want die zijn niet metal. |
|
quote:En bedankt..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Daar maak je jezelf inderdaad niet echt populair mee |
|
quote: Erm.. MET vrouwen.. mooie zang en iets om naar te kijken als de muziek tegenvalt! |
|
Excusez moi? Vrouwen niet metal? Denk je soms dat vrouwen alleen naar shows komen om een lekkere metalgast (...) op te pikken ofzo? |
|
quote: Volgens mij ben jij een beetje erg wereldvreemd [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 10-05-2001 13:55] No regrets and no remorse... |
|
quote: Ik vergiet als zeef hebben |
|
"neem mij maar niet te serieus... een jaar Star Maker da bomb motte vinden..." Nee, als je woorden als "da bomb" ga gebruiken zal je nooit serieus genomen worden...heb je helemaal gelijk in. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
ff voor de duidelijkheid... ik bedoelde, dat ik duz nog minstens een jaar, op die manier zou motte leven!!!!! da bomb dus... dat iz ozn zinnetje dat daar bij hoort bergijpt jij? en adners skijt.. maakt me eigenlijk ook niet zo heel veel uit wa je van me denk, maaar zou het wel beter vindenn alz.. nou ja lamazitteuh Ik vergiet als zeef hebben |
|
kolere, wat is jouwtypestijl k#t te lezen [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 10-05-2001 23:25] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: We mogen het dan over sommige dingen niet eens zijn (zie Zyklon-discussie), maar ik moet wel toegeven dat je verrassend scherp uit de hoek kunt komen. No offence Roos. [Dit bericht is gewijzigd door amy op 11-05-2001 9:27] |
|
quote: im sorry, ik lijd aan typgebrekjes... Ik vergiet als zeef hebben |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
heee.. een nieuwe smiley?? Gaaf hoor!! Om nog effe op One-day fly terug te komen.. HEERSEND NUMMER!! Tekst gaat haast nergens over maar de ideologie erachter is geweldig! |
|
De tekst slaat behoorlijk terug op het doel! |
|
quote: Dank u voor dit compliment NOW PLAYING: The Dreamside - Mirror Moon http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Mja.. ook alleen in dat stukje dat Lebbis zo tekeer gaat..... |
|
quote: Ja ok, maar je kan toch ook niet een heel liedje gaan zeiken over Starmaker, dan koopt niemand het meer en komt het nooit op nummer 1 |
Index / Algemeen |