|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Trelldom, primitieve blackmetal als Gorgoroth. Was geloof ik een project van Gorgoroth's Erik (RIP). Hebben 2 albums: Til et Annet en Till Evighet. Ik heb het wel eens gehoord, maar het kom me destijds niet boeien. |
|
nu vast wel, download dat nummer maar es... goed nummer om mee te blèren als je dronken bent |
|
Hij staat er tussen bij Audio Galaxy. |
|
heb 1 nummer ervan...kon me niet boeien om meer ervan te downloaden |
|
damn, wat zijn jullie voor een stelletje, stelletje, stelletje *weet ik veel wat voor slecht benamingen allemaal* Niet zeiken en eerst dat nummer downloaden, dan praat je wel anders. |
|
ok audio galaxy is bezig .... zal het ff luisteren. |
|
quote:Ik ben geen "stelletje stelletje", ik heb hem in de lijst voor downloaden staan. |
|
Het valt me helemaal niet tegen moet ik zeggen. |
|
Is iemand toevallig NU dat nummer aan ut downloaden vanaf audiogalaxy? Hij wordt bij mij namelijk upgeload (zeg je dat zo?) |
|
toen je dat poste was ik ook aan het downen maar dat zullen er ook wel meer zijn geweest. moet er nog wel aan wennen maar slecht klinkt het niet. |
|
TRELLDOM is geweldig, net zoals GAAHLSKAGG (zelde zanger). ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ff downen die boel, maar da spel doe ier ni veel, kzal wel horen zeker of het goed is As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Heb zojuist even Til et Annet gedownload, en ik moet zeggen dat het zeker niet slecht klinkt. Tijd om nog een stel nummers te downloaden.. |
|
Het klinkt niet slecht maar ook niet geweldig. Het zal mijn favo band niet worden. |
|
leuke muziek... niets meer, niets minder Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ze hebben 3 albums, -Disappearing of the Burning Moon is de 1e, uit 1994. -Til Evighet uit 1995 -Til et Annet... uit 1998 En het is een project van Gorgoroth's Gaahl, en die = niet dood |
|
quote:Ok, bedankt. |
|
Ik heb de cd Til Et Annet pas kort. Ik zoek meer info over deze band. Iemand tips? |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nou vooruit, een tip: http://www.metalmania.net/showband.php?id=2908&action=overview Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Das gek nu doet google het wel. Maar bedankt heb het gevonden. |
|
Til Et Annet |
|
Ed en Annet. Jullie zijn allemaal negers! |
|
dan is het nogaltijd Ed et Annet hè. |
|
Til en Annet. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 13-06-2005 23:09] Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |