|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Castle of Thorns Ecliptica Keltgar Last Funeral Svartkrist naast de bands die hier al vernoemd zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
5x kut Je moeder. |
|
quote: niet té luid roepen, ze hebben nu al zo een air signature |
|
quote: Last Funeral? Amai... |
|
quote: Keltgar? Is nu wel al hele tijd terug dat ik er nog wat van gehoord heb, maar volgens mij heeft die band toch echt niks te maken met black metal... Was toch zo'n "gothic" metal bandje, met zgn vrouwelijke "engelenzang"? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: idd, vind het ook best vreemd om Keltgar in een BM topic te zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Wat betreft Lugubrum; 'De Ware Hond' al gehoord dan? Verder nog niet vermeld: - Ghremdrakk (!) - Eole Noir - Kilte |
|
quote: heb je de site van deze bands? Ben eens benieuwd naar die bands? Bestaan die al lang? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ken ze alle vijf niet, maar ze zijn inderdaad kankerkut, ja, dat weet ik vrij zeker. |
|
quote:hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
verloren bestaat al lang niemeer en mijn eigen groepje nie vergeten;astovidatu http://www.myspace.com/astovidatumusic only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
quote: Hmmm gek, ik dacht toch echt een plaat te hebben die eind 2006 is uitgekomen, grappen maker. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Net even geluisterd en in alle eerlijkheid.. ik wil het zo snel mogelijk weer vergeten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Die drums staan wel héél zacht. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
verloren heeft nu juist cd uit,doch zijn al een jaar gestopt. en het kan best zijn dat je de samples nie goed vind,ze zijn van onze eerste repetitie,en we bestaan pas 4maanden,onze eerste demo zal een betere indruk geven. only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
Volgens mij is de ´scene´ in BE nog doder dan hier in NL. Nederland heeft tenminste Fluisterwoud nog. |
|
Metal scene in NL is toch vooral Black-Death? |
|
Ik zat voor de metalscene van NL meer aan black/doom te denken met NIBDEM, Urfaust, mijn band Inner Scenes etc. |
|
quote:Wie |
|
de Nederlandse versie van THE TRVE NEKKRO KVLT "INNER CIRCLE" uit NORWAY... 666 BROEDERS! BM MAFIA Nee wat lul ik... "Inner scenes" die naam.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-04-2007 0:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja je weet toch! Met een demo van 666 oplages en een contract bij Drakkar enzo! Maar alle gekheid op een stokje: zoek Metal-archives voor Inner Scenes anders voel ik me weer een reclame-hoer. |
|
quote: Ik vind het toch nie techt trash. Ik zou het black noemen met hier en daar een folk-kantje. Dit weekend de band voor het eerst live gezien; ZO VET!! |
|
tHrash |
|
quote: Black met een folk-kantje?!?!?! Laat je nakijken, man! Ze zijn thrash! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |