|
Auteur: |
|
|
Cool obscenity |
|
De rest is behoorlijk saai. Cote d'Aver kennen we wel zo langzamerhand denk ik heh |
|
Hm.... Obscenity... Ms toch nog een reden om te gaan... |
|
Braindead Fest IX compleet 2007-04-07 Zo we zijn weer rond, hieronder is te zien welke bands zullen spelen en hoe laat (bij benadering). 20.50 – 22.00 Obscenity 19.30 – 20.30 Godless Truth 18.20 – 19.10 Goryptic 17.20 - 18.00 Grindminded 16.20 - 17.00 Cote d’Aver 15.20 - 16.00 Medecophobic 14.30 - 15.00 Rasawr De deuren openen om 14.00 De entree zal 10 euro bedragen. |
|
Rijdt er iemand vanuit Groningen die benzinekosten wil delen? Bla |
|
Ik wil cote wel es zien spelen eigenlijk. Is me tot nu toe nooit echt gelukt... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Mooi dichtbij, dat wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ok, laatste trein is ook geen probleem! Bla |
|
Godless Truth heeft afgezegd. Als vervanger is Moker aangetrokken. Het programma ziet er nu als volgt uit: 20.50 – 22.00 Obscenity 19.30 – 20.30 Goryptic 18.20 – 19.10 Grindminded 17.20 - 18.00 Moker 16.20 - 17.00 Cote d’Aver 15.20 - 16.00 Medecophobic 14.30 - 15.00 Rasawr [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 27-04-2007 7:14] |
|
Niet meer op koninginnedag? |
|
Nee, op Koninginnedag door naar Kings Of Metal natuurlijk! Beter zo, niet hoeven kiezen Ben je d'r ook Wietze? Bla |
|
Morgen al weer. |
|
heb der zin in Een kleine snol zit zo vol. |
|
Het was weer een geweldig feestje met veel bands die ik nog niet eerder had gezien, maar erg goed speelden. Hoogtepunten waren voor mij Goryptic, Moker en Obscenity! |
|
Het was idd gezellig. Jammer alleen dat we speelden rond etenstijd en het is ook best wel vreemd om zonder monitors te spelen. Heb mezelf helemaal niet gehoord op het podium. Maar de nieuwe nummers deden het wel goed, Een kleine snol zit zo vol. |
|
Kutorganisatie dus? Of alleen kutgeluid? |
|
Heej kom op! Kut roepen is easy he, als je er niet bij was. Het was wat rustig tijdens etenstijd inderdaad maar verder was het hardstikke gezellig, toffe bands, super sfeertje! Foto's volgen.... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 29-04-2007 15:01] Bla |
|
Er staan ook vraagtekens achter |
|
Nou vooruit dan maar. Kut? nee! Kut? Echt niet! Bla |
|
haha |
|
quote: Nee hoor . alles was zeer netjes geregeld. geen fout woord. Alleen problemen met feedback op de monitoren. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bla |
|
Coole foto's weer. Vooral die van Boldey, hehe. |
|
Thanx!!! Te gekke foto's mira |
|
Thnx! Bla |
Index / Concerten |