|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
di 17 04 ZAAL OPEN 19:30 UUR AANVANG 20:15 UUR ENTREE €15,00 Ik ben present. Nog meer liefhebbers? |
|
Jups, kaarten zijn al een hele tijd binnen . Ik ben + 3 of 4 aanwezig. |
|
Cool! Ik ook zoiets zoals het er nu naar uitziet |
|
quote:Ik loop al richting de 30 volgens mij . Maar verandering van spijs doet inderdaad eten alhoewel het absoluut geen vervelende band is om live te zien. quote:Daar heb ik er een tijdje geleden al een aantal van gehoord in Uden en dat klonk dik in orde . Ben ook wel benieuwd naar hun nieuwe bassist eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-04-2007 13:25] |
|
Ook present, het is alweer een tijd geleden dat ik ze gezien heb. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Aanwezig, laatste keer dat ik ze gezien heb was volgens mij begin 2005.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:Mijn mail ontvangen Justin? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Had ik nog niet gereageerd? Hm.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Ik en suus zullen er ook zijn. Ben wel benieuwd, sinds ik vader ben zie ik niet zo vaak meer de binnenkant van een concertzaal . |
|
Hehe, en Opeth was ook alweer in 2005 toen ik jullie daar voor het laatst zag.. |
|
Lijstje!! Tenderstrike Judge M. Jebes Arasazi Paul + Suzanne (toch? Das nog een beetje van voor mijn tijd ) |
|
Voor de liefhebber: Doro zingt ook een nummertje mee in Tivoli. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor liefhebbers die nog geen kaartje hebben: ik heb er een over |
|
quote: WAT? "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Als ik het goed heb vernomen zal Sander Gommans hier niet bij zijn.... |
|
quote:En waar heb je dat vernomen |
|
quote: Van Sander zelf. Hij heeft de laatste tijd regelmatig last van black out's e.d. en slaat dus de eerst komende shows over. |
|
Sjezus da's niet best. Misschien toch maar eens keuzes gaan maken want een fulltimebaan, fulltimeband en hobbyproject dat hakt er toch wel in. Misschien kunnen ze Doro nog leren gitaarspelen voor dinsdag |
|
quote: Met zijn fulltime baan is hij volgensmij gestopt. Er kwam geen vervanger, maar de setlists worden aangepast. |
|
van zijn myspace: We deeply regret to announce that, under medical advisory, Sander won't be joining the band for the scheduled performances at the CD presentation, nor the Earthshaker Road tour. He's currently seeing doctors to diagnose and treat the problems so that he can get back to the band as soon as possible." Lately, when I've been under stress or performing any heavy activity, I get spells of vertigo and debilitating black-outs, followed or preceded by a migraine. The last few performances with the band did not go as well as I would have liked because of these symptoms and I'm afraid it seems to be getting worse. I'm seeking medical advice to try and figure out what exactly is going on so that I can get better and get back to performing as soon as possible.Touring and performing are pretty taxing and strenuous, and I have therefore been advised to remain off stage until this affliction has been properly diagnosed and treated. It's really difficult for the band and particularly for me personally to have to bow out at this crucial time, but I'm afraid it's necessary at this point. I need to follow doctor's orders and take care of myself. I can assure you that my main priority is still After Forever and getting back in gear to perform as soon as I am able. Please hang in there and understand that this is a difficult time for me, so some respect for my privacy will be greatly appreciated. Thanks so much for your support and well-wishes. It means a lot! |
|
Ik hoop niet dat er de hele avond geen grunts zijn dan. Misschien kunnen ze George (Orphanage) optrommelen? Die komt toch uit Utrecht. |
|
De try-out in Devetner klonk veel belovend, het geluid was alleen wel een rommeltje. Hopelijk hebben ze daar nu geen last meer van. Waarom op een dinsdag? Ik ben er niet bij iig. |
|
Tja Dinsdag, ik heb de volgende dag herkansing van tentamen kom ik net achter Achja, had toch al een 6 Btw Xystus klinkt ook behoorlijk vet! Erg benieuwd naar "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:*onschuldige fluitsmiley* |
|
quote: Erg gave band ja, ook live . Ik hoop dat ze Rainbow in the Sky (van Paul Elstak uiteraard) ook spelen, das altijd leuk. En anders een nummer van Metallica. Ze deden eerst vaak Damage Inc., maar nu hebben ze geloof ik weer een ander nummer in de setlist zitten. Wat mij betreft mag Xystus wel wat langer spelen dan de 30 à 40 minuten die een voorprogramma meestal krijgt . |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |