|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet dromen, anders wordt je simpelweg gek. Het is een soort defragmentatie voor je opgedane indrukken in de tijd dat je wakker bent. Het zal best werken voor een dag of 4, maar dan begin je echt door te draaien. (dan ga je bijvoorbeeld dingen vergeten omdat je korte termijngeheugen volzit, of je gaat patronen herhalen die geen nut hebben. zoals continue op je horloge kijken) Dit slaat nergens op. |
|
kzou echt niet zonder slaap willen of kunnen... dagdromen is lekker maar dromen is veel lekkerder... kzou die pillen dus nooit nemen!!!! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
kickuh man pilletje in nemen en gewoon 5 diensten achterelkaar draaien :D My madness, my sadness |
|
Ergens lijkt het me wel aardig, niet meer hoeven slapen, het is tenslotte wel tijdrovend, en zo win je aardig wat extra tijd. Maar sinds het zowel fysiek als psychisch toch niet erg goed zou zijn om nooit te slapen, en natuurlijk ook omdat ik het slapen toch niet erg vervelend vind zou ik het waarschijnlijk niet (erg veel) gebruiken, zo af en toe misschien. Ik ben namelijk wel meer een nachtmens, vandaar dat het me ergens toch wel een leuk idee lijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Warheart op 31-01-2002 19:20] |
|
kheb nog niet eens gehoord dat slapen zo True is |
|
quote: Goeie vraag! Ik zit het serieus te overwegen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmm dezelfde mop steeds opnieuw vertellen wordt ook saai na een tijdje, nietwaar? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hebben het op dieren uitgetest... *doodschietvandeuitvinder* ennieweej... ik ben juist blij als ik slaap. Nou ja, niet tijdens het slapen, maar ik moet er echt niet aan denken dat ik altijd maar wakker moet blijven. Ik kan me ook niet voorstellen dat het gezond is. Je verwerkt tijdens je slaap namelijk ook allerlei indrukken e.d. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Dus eigenlijk gewoon gesubsidieerde coke in pilvorm, nee dank je Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
huuuhhh, hoe zit het dan met de slijtage van je lichaam, die is er echt niet op gebouwd om 24 uur p.d je hele leven lang optimaal te functioneren. Ik hou van slapen, en dat kan niemand mij af nemen!!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
IDD-Je mag niet vergeten dat een menselijk lichaam geen machine is waarvan je naar believen stukken kunt verwisselen of waarin je vloeistoffen kunt gieten om het beter te doen functioneren...je hebt voldoende slaap nodig,anders word je knettergek of ziek- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Niet slapen? Ga ik zeker wakker al die katers uitzitten Ik pas |
|
ik heb een keer toen ik met vriende een weekendje weg was 3 nachten niet geslapen en teveel gezopen. Ook 's middags geen dutje doen, maar lekker relaxen in een turksstoombad om van je kater af te komen. Daarna weer andere vage dingen doen en 's avonds je leier weer vol gieten. Resultaat, je komt maandag thuis, stap onder de douche gaat om een uur of 6 's avonds na een frituurhap slapen en plots schrik je wakker, zet de tv aan en.....verrek dr is nix op tv???? ff op teletekst kijken dan maar woensdag 4 uur 's ochtends????? En waar de hel is dinsdag gebleven??????? |
|
quote:haha weet je zeker dat je op een maandag begon en geen zondag |
|
hmmmm van zes tot zes tot bijna zes... 34 uur slaap, allejezus. Da's best veel. Ik kom niet verder dan een uur of veertien, en dan alleen na een combinatie van wiet en alcohol, iets dat je sowieso nooit moet doen. De kater was er dan ook naar... |
|
quote: ja, want zondags hebben we irritant in de glijbaan zitten doen |
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die een anti slaap middel willen maken..... |
|
zou opzich best handig zijn, al heb ik liever dat ze een geavanceerde vorm van slapen bedenken, waardoor je klaar bent in 2-4 uur. |
|
quote: Yep, inderdaad, dat lijkt me ook wel cool. Dat ik nu tot zes uur kan doorgaan, en morgen als geintje om negen uur bij m'n ouders aan kan kloppen. |
|
quote:Dat zou wel wat zijn ja, want de duur van het slapen maakt niet uit, als de duur nou korter kan en het effect groter kan worden |
|
ja, en ik moet strax om 7 uur al weer op |
|
Nou veel plezier.... |
|
ik heb er nou al zin in...lekker pakketten van 20-50 kilo gaan rondzeulen.... |
|
Ai, uitzendwerk zuigt... (tenminste, het klinkt als uitzendwerk, want jij bent toch student en dergelijke?) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |