|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dacht ik al, daarom heb ik er ook niks gepost... |
|
Daarom word je nu dus overal openbaar vernederd |
|
quote: tis okeey hoor... *hug* |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Je bent een lompe zak, hoor je dat? EEN LOMPE ZAK! In de hoek met dat kadaver van je! |
|
quote: Loop niet zo populair te doen man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Oja, onthouden, geen populariteit, geen mainstream, pure underground. Dank je. |
|
Die dwaallicht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het was echt veel leuker dan ik dacht... er waren best veel mensen(200-300) en soms leek het net echt, als er dan 30 zombies de fame proberen binnen te komen... een vriend van me liep zelfs een restaurant binnen met zn fiets op zn schouder en nam een slok van iemands bier ben wel een beetje schor van al dat geschreeuw |
|
Gay. |
|
quote: je was er niet bij dus je kan ook niet zeggen of het gay was. ik dacht eerst ook wel dat het saai zou worden maar het was uiteindelijk echt heel leuk geworden! |
|
Toch is het gay. Suck my piss |
|
Foto's of bek houden |
|
quote: ik heb zelf niks gefotografeerd, maar er is wel gefilmd en misschien komt het wel op het nieuws! binnenkort word er wel iets op youtube gezet... ik post het wel als dat gebeurd is |
|
Wow, buiten amsterdam zijn er al genoeg te vinden op youtube. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Triest Against God and Government |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
"Naar de zin van de politie verlieten de zombies te langzaam het Leidsplein." Over triest gesproken... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Van de politie ja. Overigens was het ontzettend gaaf gister, ongeacht wat andere mensen zeggen hier. Na afloop nog naar rock-toko Korsakoff geweest, ook erg gezellig. |
|
quote: Ah nee, niet de Korsakoff, het is daar eigenlijk echt veel en veel te fout. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Haha ja, maar toch wel gezellig met een hele overgeblegen zombie-groep. We kwamen binnen (ja we mochten naar binnen) en eerste wat de DJ draaide was een plaat van Rob Zombie. We hebben overigens ook de hele fucking stad Amsterdam afgelegt in zoek naar die tent (niemand uit de groep was Amsterdams). |
|
quote: Ze moeten juist zo rap zijn als in de Dawn of the Dead Remake! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dan had de walk wel het einde gehaald, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |