|
Auteur: |
|
|
25 Augustus, in de wonderschone Achterhoek, 10 kilometer achter Doetinchem.. Tot nu toe bevestigd: Soulfly The Toy Dolls Madball Textures Die Apokalyptischen Reiter Subway to Sally The Boss Hoss Fiddler's Green Delain Rowwen Heze Jaya the Cat Krezip Moke Five o'clock Heroes En natuurlijk NE1! Meer info op http://www.huntenpop.nl.. Ik ben er dus sowieso, maar is zeker een aanrader, dit festival! Goed geregeld allemaal, leuke sfeer, gezellig, veel afwisseling.. Gaan met die banaan! *Edit: Lineup aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 01-06-2007 0:51] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Gave line-up! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-04-2007 9:48] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En Bjorn Engelen :D (singer/songw) |
|
Toegevoegd aan de lineup: Soulfly Krezip Moke Five o'clock Heroes Woohoooo, Soulfly!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Schopperdeschop.. Volgende week! Valt helaas samen met nog wat muzikaal festivalgeweld, maar zeker het overwegen waard! Erg gaaf festival... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
*zucht* als ik niet al naar Elsrock ging, was dit ook zeker een leuke optie geweest [al was het alleen al voor Textures ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik ben er wel op Huntenpop.. eens n keer wat anders dan alleen maar lawaai. Overigens is de line up bovenaan niet geheel juist. Delain heeft afgezegd wegens iets.. maar dat ging ik toch al niet missen om eerlijk te zijn |
|
Heuj, in het dorpje waar ik opgroeide! Ik ben erbij! |
|
Damn, dat was te gek! Perfect festivalweer, eigen optreden ging super, topsfeertje, en absolute hoogtepunt The Toy Dolls! Echt hélemaal af.. Soulfly vond ik leuk voor 2 nummers, waarvan 1 een Sepultura-medley, verder nogal saai.. Superfestival! Zo wil ik elke week wel optreden Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die Apokalypitschen Reiter heersten hard |
|
Textures was de shit. Mooi energiek optreden! Riverside vond ik ook erg mooi, en Bjorn Engelen was ook erg vet. Prachtig weer, kortom wederom een geslaagd Huntenpop festival. |
|
Iemand Madball gezien? Zoja hoe waren ze? |
|
madball was gaaf. Was de eerste keer voor mij, maar heb me prima vermaakt. Ben zelf niet een echte hardcore liefhebber, maar live vind ik het altijd wel ok. |
|
Huntenpop was weer leuk.. mooi weertje.. goeie sfeer.. beetje in t gras hangen.. beetje bandjes kijken. Af en toe ook nog ff wat foto's schieten.. Leuke dingen ontdekt, Textures was gaaf, NE1 was een positieve verassing en Riverside had ik iets meer van verwacht. Textures andere bands en wat sfeershots op www.icemotion.nl |
|
quote: Gave foto's!!! En thanks voor het positieve commentaar (Ben de NE1-drummer) Mag ik deze foto's, uiteraard voorzien van jouw watermark dinges, op onze site knallen? Zet ik de link er zeker bij! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sure.. geen probleem.. en dat je de NE1 drummer was had ik al gegokt.. je gebruikt dezelfde nick ook op t radstake forum toch? |
|
quote: Yup Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Is dat een nieuwe bassist? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Err, nee, da's de bassist van Textures, de foto's van ons staan op de Ice Motion site.. Wij hebben nog steeds onze blonde bassiste Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Concerten |