|
Auteur: |
|
|
- Obsidian: www.myspace.com/obsidianrocks - Dark Reign: www.myspace.com/darkreign1 - Mindscan: www.myspace.com/mindscanmetalcore - Rock Club the Cave: www.myspace.com/rockclubthecave Komt allen, het belooft een gezellig feestje te worden! |
|
Slopen die handel |
|
Apr 20 2007 8:00P The Cave Amsterdam, Noord-Brabant Eh? Jammer dat het tegelijk is met Sleepytime Gorilla Museum in het Bimhuis, anders was dit wel aantrekkelijk! Veel plezier iig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gaat d'r nog iemand heen? Ik zit een beetje met vervoer enzo... Bla |
|
Geen Misty Mourning???? |
|
aanwezig! |
|
quote: Ja, de bullshit over dat ik zogenaamd elke keer dat ik een feest geef mijn eigen bands boek is niet meer dan dat, bullshit, anders zou er elke week een van mijn bands op het podium staan in the Cave. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Joh, anders hap je even. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
UP! |
|
quote: Och, gezien hoe vaak die opmerking langsgekomen is dacht ik dat het vast nog wel een keer of 1000 gezegd moest worden voor het doordrong. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Kerel, ze zouden je een televisieshow moeten geven, bel Tien eens, die vinden zichzelf ook geweldig |
|
Maar was het nog wat? |
|
The Cave was helemaal afgeladen, was gezellig. Dark Reign vond ik geen fuck aan, Obsidian heb ik niet gezien. Aangezien ik al 2 dagen amper geslapen had ben ik na ons optreden gelijk naar huis gegaan namelijk. Verder ook prima geregeld, we zijn met veel meer gage naar huis gegaan dan we afgesproken hadden. |
Index / Concerten |