|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
GVD, ik zou heel graag heen willen maar ik kan niet |
|
Kom net terug van de Bosuil en ik moet zeggen: I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
James Rivera was goed bezig trouwens: "Come on Eindhoven!!!" |
|
Alsof come on "Weird" veel beter klinkt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ook maar even hier dan: Gisteren gezien in Weert! Beide bands hadden een erg gave set met lekker veel oude nummers. De nieuwe nummers vielen trouwens ook niet tegen, vooral die van Agent Steel niet. Het enige minpuntje vond ik eigenlijk James Rivera; een superzanger maar hij past niet echt bij Vicious Rumors. Iedereen die nog twijfelt: gewoon gaan dus! |
|
quote: Sweet memories of Dynamo Open Air 1990... Bla |
|
Hoe bedoel je: "hij past niet echt bij Vicious Rumors." Ik vond het vorig jaar in Hellendoorn eerlijk gezegd prima klinken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toen was een groot deel van de bezoekers hier nog niet eens geboren, lieverd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wij zijn oud he... Bla |
|
Wiens camera moet ik zondag zien te ontlopen trouwens? Die van jou of Bert? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
oh [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-09-2007 16:23] |
|
quote:Dat vroeg hij ook inderdaad wie er destijds bij waren toen ze eenzelde nummer uit de setlist speelden. |
|
Hmm. Was James daar zelf wel bij? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Herstel: het was de gitarist die dat vroeg |
|
Waarschijnlijk toch niet aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nou, bij Helstar past ie perfect, maar de zanglijnen van Vicious Rumors zijn wat melodieuzer/bewerkelijker en dat is gewoon niet zijn stijl, zal ik maar zeggen. De hoge uithalen waren steeds loepzuiver, maar bij de 'gewone' gedeeltes zat hij er tamelijk vaak naast. Vond ik tenminste. |
|
Voor wie geinteresseerd is heb ik twee clips van Agent Steel op YouTube gezet. Rager: http://www.youtube.com/watch?v=BPLxZcUvAHA Hail to the chief: http://www.youtube.com/watch?v=ERl44yRavEM |
|
quote: Die van mij haha Ik kom rechtstreeks vanuit Hellflame Festival naar Lucky. Cheers. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja ze zijn wel weer fijn bezig ja, morgen maar eens even navraag doen hoe precies terug te geraken na het concert en of dat allemaal wel gaat lukken met bussie. Zo niet, of bij teveel gedoe.. dan maar niet heen. Heb toch nog geen kaartje. |
|
Wel apart trouwens: in een week tijd heb ik alle Metal Meltdown bands inmiddels reeds gezien op 3 verschillende lokaties. Gezelligheid voor Satan Ow wacht, ik was te laat voor Officium Triste gisteren |
|
Ik heb zojuist nog wat fotos van de show in Weert geplaatst op mijn website: http://www.metal-experience.com Agent Steel Vicious Rumors Vanavond nog naar Noordwijk en morgen Rijssen |
|
quote: uh, stoptrein zwolle - enschede rijdt toch wel? of ligt rijssen niet aan die lijn? trouwens, is het handig om te reserveren oid? Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |