|
Auteur: |
|
|
Hallo, Wie weet nog iets voor de grind/death band Exhale uit Zweden en de hybride death metal band Hypnosis uit Frankrijk voor a.s. zaterdag? Als je 9 hongerige monden kan vullen en een droge verwarmde vloer beschikbaar kan stellen (ze nemen eigen slaapspullen mee) dan komen ze spelen. Wat geld is mooi meegenomen... maar momenteel geen must meer. Hier kan je wat van ze horen: www.myspace.com/exhaleswe www.myspace.com/hypnosismetal tourschema: 20 april NL/Barnveld/Stedsj (Exhale, Hypnosis) 21 april TBA (Exhale, Hypnosis) 22 april F/Lyon/Lyon's Hall (Exhale, Hypnosis, +1) 23 april TBA (Exhale, Hypnosis, +1) Switzerland? 24 april CZ/Prague (Exhale, Hypnosis, +1) 25 april D/Berlin/K17 (Exhale, Hypnosis, +1) 26 april Nl/Leeuwarden/Mukkes(Exhale, Hypnosis, +1) 27 april D/Chemnitz/Bunker (Exhale, Hypnosis, +1) 28 april B/Hasselt/Witte Non (Exhale, Hypnosis) effe posten als je iets weet... band neemt eigen backline mee maar je moet wel een pa hebben (drum, twee gitaren, bas) |
|
26 april Mukkes? Heb je contact van diegen die dit bookt voor mij, want daar weten wij niks van volgens mij. |
|
Ik heb rechtstreeks contact met Mark, is dus geregeld. |
|
Oh, nou dan mag daar wel eens reclame voor gemaakt worden. Tjongejonge, het staat nog niet eens op de site. |
|
das wel minder ja... maar ehh, heb het ook pas vorige week geregeld :-) |
|
Zo veel zaaltjes, café's en garages in NL.. en toch niemand die de bands over de vloer wil hebben? |
|
euh, jullie staan vrijdag al in Barneveld Is er nog tijd voor een photoshoot? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
was het....alle 2 de bands... dan liever Cultura un dos tres! Hersenloze Mayonaise eten |
Index / Concerten |