|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje: XXL Owja, onder voorbehuid: Capacocha (Electro-Rock&Roll) Captain Scallywag (Feestfolk) Desert Sons (Groove Stoner Rock) Maskim Kul (Deathmetal) Pulmonary Abscess (Deathmetal) RubyQ (Rock, Trip-Hop, Opera, Psychelia, Funk) Transmitter (dui) (Hiphop, Rock, Dub, Electronica) Warmaster (Deathmetal) http://flatrock.student.utwente.nl/flatrock/home.shtml Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wie weet dit jaar wel weer heen. |
|
Goedkoop Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wie, wie, wie, wie, wie, wie, wie en wie? |
|
Lekker belangrijk ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
is het niet maskim Xul ipv Kul? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-04-2007 20:38] Je moeder. |
|
Ik heb het ook maar gecopy / paste en verder: wat FRNK zegt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was vorig jaar wel leuk ja. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als ze weer pinda's hebben om in Bjorn's bier te gooien, ben ik er zeer zeker bij... Bareuh... |
|
quote: Mwa.. |
|
quote: Oja.. pindabier. Zowieso mooi, pindafight. |
|
Capacocha is iig een erg tof bandje, met twee oud-leden van Destination Zero |
|
Aanwezig |
|
Aanwezig |
|
Altijd handig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Je hebt gewoon nu al besloten dat je je trein gaat missen? |
|
Ik heb gewoon nog helemaal niets besloten. Vorig jaar was dit leuk, maar dan moeten wel meer mensjes vanuit deze kant gaan. (en nee, dan bedoel ik niet uut Staphorst ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Als er tegen die tijd tenminste treinen rijden naar tukkerland. |
|
quote:Het festivalterrein is prima per trein te bereiken nu, als je vertrekt vanaf Enschede of Hengelo centraal |
|
Denk dit jaar maar wederom met de bus... Nou maar hopen dat het geluid wel in orde is.. ( en dat alle bands hun set kunnen/mogen speule.) |
|
Op dezelfde dag (lekker handig) is er ook Eggfest in Eibergen, met o.a.mijn band Caedere, Heidevolk en nog vele andere welke binnenkort bekend gemaakt zullen worden door de organisatie gok ik zo. |
|
OW... Lekker.. IS het bier daar ook 75 cent? De line up voor Eggfest tot nu toe ( lamme naam btw) Heidevolk Wolversveen Caedere Endymaeria Soulnerve [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 19-04-2007 10:26] |
|
Nu is Eibergen niet echt handig te bereiken, wel? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Valt an zich best wel mee. |
|
quote: Half uurtje bussen vanaf enschede.. wel ff checken dat je een rechtstreekse verbinding hebt. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |