|
Auteur: |
|
|
quote: Dus daarom corrigeer je het alsnog fout? |
|
Hoi, Ik ga deze week kaarten voor Wacken bestellen, gewoon online met creditkaart betalen.. vorig jaar ook gedaan werkt prima... Ik geloof vorig jaar bij www.metaltix.de als het goed is... succes! In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!! |
|
quote: It's just one of those days... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Gewoon bellen, heb ik ook gedaan Phone (04627) 18 38 38 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ehh, ik ga niet naar Wacken, want Anathema gaat naar Eurorock... Wie gaat er naar Eurorock? |
|
Ik zei de gek...... |
|
quote:Jij ging toch naar Wacken? Dat is volgens mij in het zelfde weekend I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Kaartje voor Wacken verkocht en eentje gratis gekregen voor Eurorock.. Inderdaad hetzelfde weekend...... |
|
besteld bij bock-tours inclusief busreis |
|
Nu wordt het wel ERG moeilijk-je kunt jezelf moeilijk in twee knippen,dacht ik... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Maar .. we kunnen het altijd proberen dacht ik zo .. |
|
over wacken...heb al kaartjes besteld...maar euh het is 3+4 aug. Maar wanneer is de camping open en moet je ook voor de camping dokken......heb al wat gekeken op de wacken site maar ik ben nix tegengekomen.. volgens mij niet maar ik vraag et toch ff Suck my piss |
|
Camping gaat maandag of dinsdag open. Zelf ga ik woensdag al Camping kost niets, maar als je met de auto gaat moet je voor 20 DM een autokaart kopen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
danke voor de info Suck my piss |
|
ik heb vandaag een kaartje besteld. maerehm, over vervoer. weet iemand of met de trein relax is? [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] |
|
quote: In dit topic is dat te vinden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=383522&page=1 Even doorspitten dus. |
|
quote: eurorock....ben ik vorig jaar geweest en een keer is meer dan genoeg!! |
|
Zie Wacken 2003 topic. |
Index / Concerten |