|
Auteur: |
|
|
Gaat het om een exclusief optreden of spelen ze ook nog elders in NL of Vlaanderen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Één laatste optreden ooit, alleen in Leeuwarden. |
|
Ok, eens kijken of ik het rond die tijd wat rustiger heb met school.. Wil ze best nog wel eens zien! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wel aanwezig, lijkt me een leuk feestje. She Said Destroy in Black New York |
|
worden ze dit keer drooggelegd voor het optreden? Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: Denk het... |
|
Poster, spread the word! |
|
Reserveren kan nog via: info@fearsomepromotions.nl Bestial Mockery zal opnames gaan maken voor een komende live cd via Seasons of Mist + mogelijk ook nog opnames voor een DVD. |
|
Volgende week zaterdag alweer. |
|
Aanwezig! |
|
Ook even aanwezig denk ik. |
|
quote: |
|
afwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Alleen kettingzaag dus. Was verder wel een leuk feestje. Portall was helaas afwezig. She Said Destroy in Black New York |
|
Toch eens data op de kalender op gaan schrijven. Ik kom de laatste tijd overal een dag te laat achter spelfout weggehaald... |
|
Mooi feestje indeed. |
|
Warm ook. En laat. |
|
quote:Misty Mourning zou toch spelen? Verder zeker mooi feestje wat wel erg laat pas begon... Dankzij die fucking run ofzo daar zijn we maar naar huis gegaan ipv afterparty + overnachting, aangezien we dan onze auto niet meer de stad hadden kunnen uitkrijgen de volgende dag... of pas extreem laat ofzo... Frikandellen Joppie heerschen !!! |
|
Broodje Hamburger met een dikke klodder Joppie ook! |
|
Fuck, wat was het warm, maar het was wel weer een geslaagde avond |
|
Ja mooi feestje jammer dat portal er niet was |
|
quote:+1 |
|
quote: Gelukkig dat Misty Morning dat weer goedmaakte. Oh nee, toch niet. She Said Destroy in Black New York |
Index / Concerten |