|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer info volgt nog, maar het volgende is inmiddels bekend: 20 mei 2007, Platformtheater Groningen: Elexorien Kromlek (DE) Noir www.elexorien.com www.myspace.com/elexorienband www.bollwerk-kromlek.de www.myspace.com/kromlek www.noirband.nl/ www.myspace.com/noirbandnl Zoals gezegd: meer info volgt 'dra. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-05-2007 21:03] Bruce Banner |
|
Aha! Ik ben wel weer aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Onweerwolf - Regeer |
|
Bij Platform? Then again, De bands heerschen natuurlijk wel enorm. Bruce Banner |
|
Tsja, twee metal battle voorronde verliezers en een vaag duits bandje...wel aardig jah. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bruce Banner |
|
Wordt weer een druk weekend! Vrijdag ook al Klaxon met Black Messiah! (en een vaag Duits bandje ) |
|
Die zaterdag ook in Eindhoven met Eluveitie, Klaxon, en een vaag Duits bandje. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-04-2007 17:33] Bruce Banner |
|
- Onweerwolf - Regeer - Lumium elexorien ook eem weer bekijken ja tijdje niet meer gezien en weer dight in de buurt |
|
- Onweerwolf - Regeer - Lumium - Flappie Alzheimer Spel vouten zijn cool! |
|
- Onweerwolf - Regeer - Lumium - Flappie Alzheimer - Greycloak Bruce Banner |
|
quote: Same here! Kom zondag terug van Fuck the Commerce festival in Duitsland. Moet nog maar even zien dus... Bla |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 24-04-2007 15:18] |
|
op http://www.platformhost.nl/amigosdemusica/archives/66 staat trouwens dat het al om 20:00 uur aanvangt... |
|
quote: |
|
Zorg dan dat je er om 20:00 bent. Zit je altijd goed. (lees: ik heb geen idee hoe laat het zal beginnen. ) *navragen moet* Bruce Banner |
|
AAAAH neej noir ook BLEH sgeitband maar tog aanwezig |
|
Noir is tof man. / / Bruce Banner |
|
Volgens anonieme bronnen wordt het speelschema: 20:45 - 21:25 Noir 21:45 - 22:35 Kromlek 22:55 - 23:45 Elexorien |
|
- Onweerwolf - Regeer - Lumium - Flappie Alzheimer - Greycloak - Mmayo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
/ / Bruce Banner |
|
quote: Ikke? Nee joh, afwezig! Andere keer weer naar Grunn en nee dat is ook niet het GMC gebeuren de week erna. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2007 21:53] |
|
Jenje in da house? Bruce Banner |
|
- Onweerwolf - Regeer - Lumium - Flappie Alzheimer - Greycloak - Jenje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zondag a.s.! Komen! Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |