|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 19 mei, Dauwpop terrein Hellendoorn: DEEP PURPLE Y&T TALISMAN BINTANGS Talisman is net aan de line up toegevoegd, de band rondom zanger Jeff Scott Soto (Journey) doet een afscheidstournee. Naast Soto bassist Marcel Jakob (Yngwie Malmsteen), drummer Jamie Borger en gitarist Fredrik Akkeson (Arch Enemy) in de band. tickets en info: www.deeppurple-hellendoorn.nl |
|
aanwezig met papa Je moeder. |
|
zo dat was echt vet Je moeder. |
|
was ik daar nou de enige zm'er? volgens mij zag ik xnegativex ook nog lopen Je moeder. |
|
hehe had ik het toch goed gezien, zag je op wat meters afstand staan maar gezien ik je alweer een eeuw niet meer gezien had zat ik even wat te twijfelen. nouja, DP was iig erg vet Je moeder. |
|
Godver, wat een ongelooflijk vette dag was dat zeg Het weer werkte goed mee, de bands deden goed hun best en het bier vloeide rijkelijk (in mijn geval dan). Hoogtepunt was Deep Purple natuurlijk, met als absoluut hoogtepunt een wildvreemd meisje op mijn schouders nemen zodat die ook wat kon zien... Y&T vond ik wel aardig, maar die leadgitarist/zanger vond ik net even iets te ego... Talisman was erg lekker! Goede muziek om een beetje loos te gaan zijn En de drummer sloeg al snel zijn drumsticks kapot en smeet ze het publiek in... *hebbes* De Bintangs vond ik wel een aardige starter. Lekker een beetje relaxed starten met wat bier in je klauwen... Hell yeah. Ik ben nog steeds niet helemaal bekomen van gisteren FREEZE |
|
stond jij redelijk vooraan aan de linkerkant? dan was jij dat die de hele tijd met een meisje op je schouders mn uitzicht zat te blokkeren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-05-2007 16:30] Je moeder. |
|
Wat ik me echt al jaren afvraag: Dat uitzicht blokkeren lees ik wel vaker / hoor ik wel vaker bij concerten. Of van die mensen die vinden dat lange mensen maar achteraan moeten gaan staan bij concerten. Volgens mij is er doorgaans bij zulke grote concerten ruimte genoeg. Of heb je een vaste plek toegewezen gekregen en kon geen stap opzij doen? Edit: Ja, ik weet dat de opmerking in dit geval niet zo serieus bedoeld was. (Vanwege de ) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-05-2007 16:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
mwa, meer frustrerend dat mn pa en ik niet zo groot zijn als de gemiddelde concertganger dus alleen voorraan staan is een optie wat betreft uitzicht en was idd niet zo serieus, ik ben er aan gewend niks te kunnen zien [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-05-2007 16:36] Je moeder. |
|
Ik had hier eigenlijk nog wel heen gewild maar heb er gewoon helemaal niet meer aan gedacht dat het gisteren was . Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dat heb ik nou ook altijd hehe Je moeder. |
|
Jaa, was wel vet. Bintangs was niet geheel mijn ding, het bier wel. Talisman was duidend harder, erg vet maar toch grotendeels op een boomstam meegemaakt. Errrggg gave solo's in het speciaal de bassolo van die duwd. Y&T viel me tegen, maargoed toen was het ook tijd voor de shorma met knoflook. Deep Purple was erg gaaf en het zat ook meteen vol. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 20-05-2007 18:20] |
|
quote:Hoi Maar dat meisje was gewoon nog kleiner dan ik en die zag echt helemaal niets, dus heb ik een nummertje of twee op mijn schouders gehad zodat ze toch iets kon zien... Daarna natuurlijk rekening gehouden met de rest Ik ben het ook wel gewend om weinig tot niets te zien, dus ik vond het ook niet zo storend dat er een vent van twee meter voor me ging staan... FREEZE |
|
dus jij was dat hehe Je moeder. |
|
quote:En dan te bedenken dat ik mijn rode bril nog wel op had! Beetje jammer hoor Maar ik blijf het een goed concert vinden. Okee, Gillan's stem is niet meer wat het geweest is, maar mag hij? FREEZE |
|
hehe niet verwacht dat er zm'ers zouden zijn mwa, vond zn stem nog best goed eigenlijk, als ik zo al die schrikverhalen had gehoord... hoewel het even mn hart vasthouden was toen zn eerste uithaal wél mislukte... Je moeder. |
Index / Concerten |