![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|||||||||
|
Ik zal er wel weer bij zijn denk ik.. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Jij bent ook overal bij! |
|||||||||
|
Als het in Ede, Wageningen of Bennekom is ben ik er sowizo altijd bij... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-04-2007 16:37] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote:Waar was je vrijdag dan? |
|||||||||
|
Aanwezig. |
|||||||||
|
Aanwezig! |
|||||||||
|
Damn! Die avond is ook pshychobilly @ baroeg. Moeilijk!!!!!! De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Bij ons kun je meezingen Heb ik je nu overtuigd? Oh ja, de tijden: Context: 22.00 -22.45/23.00 Chainsaw 23.00/24.00 [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 20-04-2007 17:01] |
|||||||||
|
*schopje* |
|||||||||
|
Hmm, tijden is wel lastig met treinen volgens mij. En rijden en niet zuipen is heel moeilijk te combineren met chainsaw De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Valt wel mee, laatste trein naar Utrecht CS gaat om 00.10, de planning is dat het dan al is afgelopen |
|||||||||
|
Ja, de planning.... Jij bent zeker nog nooit op een metal concert geweest De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Vaak zat, maar ik moet altijd rijden |
|||||||||
|
Ja, ik ben bang dat ik ook moet rijden. Het voordeel is dat ik dan nog kan lopen tegen de tijd dat ik bij de stairway aan kom De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Ik wil je anders ook best op tijd richting de trein sturen hoor Alleen de vraag is dan idd of je nog kunt lopen, hehe |
|||||||||
|
LOL Ik denk dat ik wel ga rijden De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Krijg wel biertje van je he ollie Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Natuurlijk Kimmey De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Zal wel weer een gezellige bende worden [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 24-04-2007 10:14] De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: Laatste trein van Ede/wageningen vertrekt 2 over 2 's nachts. |
|||||||||
|
morgen dus! |
|||||||||
|
Vanavond! |
|||||||||
|
Ben benieuwd wat het zal brengen raj Het is de lichtinval ;') |