|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.eternalconspiracy.nl [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-08-2011 14:12] |
|
heb net 2 nummers gedownt klinkt niet slecht. lekker snel |
|
Binnenkort weer 2 nieuwe erbij, harder en sneller Ga je vast goed vinden Thanx for the compliments |
|
waar slaat de titel van de topic op? maare eternal conspiracy rulezzz |
|
Hehe... Bedankt hoor! |
|
"Koran Killer" Wat moet een weldenkend mens nu in 'hemels'naam met zo'n frase? Is dit puur shockeren om het shockeren, of zit hier ook nog een redelijke gedachtengang achter? Touché, pussycat! |
|
de achterliggende gedachte is om es een keer niet tegen het christendom maar tegen de mensen die de koran verkeerd begrijpen te provoceren Dat het minder geaccepteerd wordt is wat anders Jesus is a cunt mag wel op een T-shirt? |
|
Mohammed is a Cunt Je moeder. |
|
Hehe ja die is leuk |
|
quote: Hehehehe... goed gevonden ja.. ... pas alleen wel op... als je hier in het Westen gaat optreden als antichristelijke band wordt het nog wel gedoogd.. maar ik denk dat ze in sommige landen toch echt maatregelen zullen nemen als je met een anti-koran concept optreed.. hehehe.... |
|
Nederland bijvoorbeeld, omdat Kafka en de Antifa je meteen aanpakt wegens discriminatie. ...only dead people are cool... |
|
quote: Ja.... KAFKA zuigt hard.... ooit een artikel in de Groene Amsterdammer gelezen over hen.... tering wat een facisten zijn dat zelf zeg.... Ging over de gothic scene.. en JA, daar zitten nazi bands tussen, maar die heb je in elke scene wel... anyway.. die lui gingen dus naar neo-gothic concerten en dan de nummerborden e.d. opschrijven van iedereen die wel eens verdacht zou kunnen zijn enzo... .. erg eenzijdig artikel trouwens, viel me tegen van de Groene amsterdammer.... de scene werd nogal zwart gemaakt voor facistisch dus.... naar.. |
|
Het is geen racisme; De Koran is een boek en geen volk Maar dat boeit de antifa waarschijnlijk niet en zullen ze het idd wel gaan uitpluizen We zullen wel zien wat er gebeurt |
|
Ik denk dat je je nergens druk om moet maken. Als jij je verhaal over antichristelijke muziek doet en dat dat wel "getolereerd" wordt, dan zijn ze gewoon bekrompen om dit album te boycotten. |
|
quote: Waar ben je nou tegen tegen een boek??? Waarschijnlijk ben je tegen de mensen die het boek verkeerd interpeteren. Misschien is het wel een prachtig boek. Ik vind een tekst met en naam als Dood aan de Moslims krachtiger. Black Metal ist krieg :-) |
|
Je hebt het helemaal goed; tegen de mensen die de Koran verkeerd interpreteren; de Koran zelf is een goed boek Maar als je het anders neer zou zetten is het racisme en dat is nou ook weer niet de bedoeling want dan komt de antifa zeker en kunnen we onze site offline knallen |
|
tis pas racistisch als je je eigen religie boven die van een anders stelt (of ras of wat dan ook). aangezien jullie ongelovig zijn (neem ik aan ) KAN het geen geval van racisme zijn... -edit: type bleift moeileik- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-02-2002 21:37] Je moeder. |
|
quote: Sommigen zien ongelovigheid of atheisme ook nog wel eens als een religie op zich.. |
|
Ageren tegen mensen die de koran verkeerd interpreteren is prima, maar 'koran killer' had ik gelezen alsof jullie tegen de koran in opstand komen. Op zich een vrij plausiblele interpretatie, aangezien deze frase geen uitsluitsel geeft over wie de 'killer' is. Op die manier loop je wel het risico dat veel mensen (net als ik) op het eerste gezicht iets anders erin lezen dan jullie bedoeld hadden. Nou wind ik me hier niet vreselijk over op, maar de mensen die dat wel doen, kunnen wel eens een stuk heftiger reageren dan je lief is... Bij de weg, ik veroordeel het niet, hoor, wat jullie uitdragen. Ik zou zoiets zelf alleen niet doen en vroeg me gewoon af wat erachter zat. M.v.g. Sporty [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 07-02-2002 13:44] Touché, pussycat! |
|
quote: Idd, je zegt et zelf, religie of ras of wat dan ook. In dit geval is het dus de groep 'ongelovigen' die de groep moslims naarbeneden haalt, zeker een geval van racisme dus. Maar dit vind ik positieve racisme Black Metal ist krieg :-) |
|
Hehe toch bedankt voor jullie reacties. Het klopt allemaal. Wij zijn ons er ook terdege van bewust dat het een vrij heftige titel is Maar goed we zullen het wel zien. De 2 nummers die hierop staan, o.a. het nummer Koran Killer kun je ook downloaden op www.eternalconspiracy.nl, ben benieuwd wat jullie er van vinden Gr Martijn |
|
nej want ongelovigen hebben geen religieus streven (ze geloven gewoon niet) dus is het geeeen racisme tje? Je moeder. |
|
Over de muziek heb ik maar 1 ding te zeggen: GODDAMN BRUUT geweldig! 11.45: restate my assumptions |
|
Oh ja ff over de muziek, wat voor stijl moet ik me er bij voorstellen? Volgens mij heb ik ooit iemand horen zeggen dat jullie een COF-kloon zouden zijn. Vandaar dat ik maar nooit verder ben gaan zoeken. |
|
hehe kvinnet er wel op lijken maar dan meer richting black metal en sneller, tenminste op dark perversities at funeral grounds... Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |