|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, opnieuw mixen ed, gaafheid! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Master Coole band! komt 26 mei in de Bastille te Schoonhoven "Sehnsucht" |
|
quote: http://www.real-life.nl/rubrieken/evolutie/info/evolutie-intro.html In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik zag dat je weer zm't. Hoe is de stand van zaken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hé! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja donders helemaal gelijk, thnx voor de schopacties De opnieuwgemixte en gepimpte opnamens van CDG zullen in september 2008 geplaatst worden op de myspace site. Hopeijk is tegen september/oktober de CDG site zelf eindelijk online. Daarop zullen teksten en artwork te bekijken zijn mbt het "oude" materiaal. Ook zullen er dan sluiers worden opgelicht mbt het nieuwe materiaal. Al het artwork mbt tot het nieuwe album is voor 90% geklaard. Planning is om zowieso voor het einde van 2008 een viertal nummers (planning voor de cd is echter 12) op de originele site te hebben en op myspace als teaser. Er wordt nog gekeken naar mogelijkheden mbt CDG merchandise. wordt vervolgd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
It's about time! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mtf ik heb een nieuwe promo in handen gekregen, wat is hie rzo speciaal aan? signature |
|
Wat grappig. Ik zou hiervoor iets met toetsen doen, geloof ik. Oooohhhh Alllccoooo.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Geen idee, jij weet nu meer dan wij, lijkt me. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
man, kan het nog amateuristischer? signature |
|
as toch de band met The House At The Water niet? signature |
|
Geen idee, ik heb al ruim een jaar niets meer gehoord hierover. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ken het gevoel, hehe. Maar als ik het goed begrijp is dit het materiaal wat al opgenomen was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat lijkt mij ook, aangezien er een oude release zou worden geremastered. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maar dat is twee jaar geleden gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan neemt CdG er wel de tijd voor.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
signature |
|
Nee. Dat is het dus niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
oef, want ik heb het zonet compleet afgebroken in review signature |
|
quote: Gelukkig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hallo mop, mag ik jou adres nog een keer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: rofl! uhm ja had de bastards ook al gespot ennuh geef die review eens, ben wel erg benieuwd! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |