|
Auteur: |
|
|
Woensdag 11-07-07: Nunslaughter (USA) Demonical (SWE) Dominion (SWE) + support Gloppe - Leeuwarden Entree: 7,- Tijd: 20.00 |
|
|
|
w00t! Nunslaughter wil ik écht wel eens meemaken. Ik heb One Night in Hell van ze, wat die gasten allemaal aan slap evol gelul tussen de nummers uitslaan... Je komt niet meer bij. Briljante entertainers. Bovendien vind ik het ook behoorlijk heerschen, ouderwetse beukdeath op een fundering van hardcore. Maar waarom nou helemaal in Friesland? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Omdat in Friesland men nog een ouderwets old school avondje kan beleven, headbangen en bier zuipen zonder meer dan de helft irritante kleuters om je heen. |
|
quote:misschien kunnen we bij mijn ma maffen. Fuck the world and fuck you |
|
Dominion moet Nominon zijn ! Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Moeten ze maar een normaal logo nemen. |
|
quote:Omdat het de Nordic Nightmare heet duh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
NUNSLAUGHTER - September 9th at THE HOTEL in Philadelphia, PA Holy fuck. This was better than I thought. This was a block party. The street was blocked off, and a ton of metalheads and crust punks were drinking in the middle of the street. This was in a Philadelphia ghetto. The whole area was suffering severe urban blight. Trash everywhere, boarded up buildings, closed businesses. Bands were setting up right in the street and playing. Joel Grind showed up and there was an unnounced Toxic Holocaust set. Nunslaughter were fucking great, and went on as the sun went down. They had skulls and inverted crosses setup, which must have been a treat for a church diagnally across the street. I can't express how unbelievable this was. The band is hysterical with their between song banter. The singer burst open a sealed container with an axe and sent a wave of pigs blood an 2 decapitated Pig heads out. People statred flinging blood, and some wonderfully half naked girls were parading the heads above the crowd. Vegan girls were screaming that this was offensive, a neighbor was trying to hose all the blood off of his stoop, drunk punks stumbling around and little neigborhood kids in rap tshirts trying to headbang. It was beautiful. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Aankomende woensdag alweer, er zijn nog tickets verkrijgbaar aan de kassa, dus vrees niet en kom langs! |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig! |
|
Wie weet even kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
FUCK! Woensdag alweer... Toch maar ff langs dan denk ik... |
|
Moet er nog gereserveerd worden Wietze, of valt het wel mee? |
|
Reserveren niet nodig, genoeg kaarten verkrijgbaar aan de kassa. |
|
je moet juist zeggen dat er niet zoveel kaarten meer zijn man, verkoopstrategie! huhu Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Nog een beetje vroeg afgelopen? |
|
quote: Ik ben geen homo. |
|
quote: Ja, gok iets van uurtje of 12. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 10-07-2007 20:33] |
Index / Concerten |