IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Odious Mortem
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-04-2007 19:44 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Voor alle techdeath-fans heeft Willowtip weer een bandje getekend: Odious Mortem. Stijl: semi-brute technische deathmetal. Hun nieuwe album heet "Cryptic Implosion" en persoonlijk vind ik dit een van de betere albums van 2007.

Hier 2 nummertjes:

http://www.willowtip.com/media/releases/01%20Fragmented%20Oblivion_192k.mp3
http://www.willowtip.com/media/releases/02%20The%20Endless%20Regression%20Of%20Mind_19.mp3

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-04-2007 20:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

HAAARRRDE productie!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2007 9:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

crap , lekker!

cryptopsy met een articulerende zanger!

signature

Cainam Ladicius
Posted 07-05-2007 16:53 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

*Schop*

Ongekend harde plaat is dit zeg

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 07-05-2007 17:15 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Al enkele keren naar deze cd geluisterd. Zaluge cd !!

Verlekkerd op dood metaal

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-11-2007 15:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ik zit nu de nummers op hun myspace te luisteren. Godverdomme wat een muziek! een van de weinige fatsoenlijke dm releases van de laatste tijd

No meat is sweater

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-11-2007 15:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Staan ook 2 nieuwe Decrepit Birth songs online (band van de drummer)

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-11-2007 16:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja, daar heb ik net een nummertje van geluisterd. Die eerste cd van ze was vet, maar dat nieuwe spul haalt het daar niet bij. en 't is zeker niet zo vet als cryptic implosion...

No meat is sweater

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-11-2007 16:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://www.myspace.com/decrepitbirth

Dimensions intertwine vind ik wel cool op de domme Necrophagist stukjes na.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-11-2007 16:58 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik zal na het afwassen ff luistern hehe

No meat is sweater

ranzige-roel
Usericon van ranzige-roel
Posted 24-11-2007 18:27 by ranzige-roel Wijzig reactieProfiel van ranzige-roelQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2007 16:58 schreef Infaustus het volgende:
afwassen

Goedzo!!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-11-2007 18:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Haha! hoertje

No meat is sweater

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-12-2007 14:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver dit is echt wel vet! Brute doch gecontroleerde in-your-face death metal

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2007 19:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Blargh!! Wat vet.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Cainam Ladicius
Posted 13-12-2007 19:48 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yup, absoluut één van mijn favoriete albums van dit jaar. Hoogtepunt qua Death Metal ook. Dit beukt echt aan alle kanten; qua muziek, qua techniek, maar ook vooral qua productie!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2007 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jajaja, ik ga moeten herzien!

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com