|
Auteur: |
|
|
Het Franse brute deathmetal-gezelschap Kronos komt met zijn 3e album met de titel "The Hellenic Terror". Gewoon erg bruut, redelijk technisch, veel geblast, enz. Het is allemaal niet even origineel of verbazingwekkend, maar het klinkt wel gewoon erg lekker. De eerste 2 nummers op http://www.myspace.com/kronostitan zijn van The Hellenic Terror. |
|
Kronos is fucking bruut |
|
Kijk eens aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hm, zo bruut vind ik het nou ook wer niet (gelukkig). Klinkt eigenlijk best erg goed. Doet me een ietwat aan mostrosity denken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik had nog nooit van de band gehoord, maar laatse paar dagen luister ik dit schijfje en dat klinkt erg lekker Vind de solos wel lekker klinken het rost wel lekker allemaal. Niks nieuws onder de zon, maar dat wil ik ook niet dusch |
|
klinkt best geinig maar god wat een lelijke cover, photoshop!!! Je moeder. |
|
quote: Ja, nu dus pas Beukt lekker door, bruut maar toch met een licht melodieuze inslag lijkt het. Lekker spul ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Op 24 juli verschijnt de volgende plaat van Kronos, met als titel Arisen new era. Hier alvast een voorproefje: [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 11-06-2015 12:32] |
|
Ik weet het niet helemaal met dat nieuwe nummer, maar ik ga sowieso de cd wel even checken als hij uit is. |
Index / Heavy Metal |