|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 1 nummer op een verzamelaar, ik vind er geen ene ruk an ... |
|
Crossing the Fiery Path en Scarlet Evil Witching Black zijn zeer coole albums. Lekker sferisch en dreigend. Ik zou hier maar weer naar op zoek gaan als ik jou was. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ben in het trotse bezit van Malice IV. Ik vind dit dus echt een van de beste black metal albums die ik ooit gehoord heb. Geen makkelijke kost maar zeer duister. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ranzige muziek "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Ik zou het wel eens willen horen. |
|
ik heb 10 years of blablabla.. het best ervan ofzow. klinkt iig best goed |
|
Ik heb alles van hen. Geweldige band: uniek in de BM!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb hem idd. gister nog op een verzamel cd gehoord, ik was er ook niet echt kapot van. Aangezien de ze meestal een van de betere nummers van een cd op een verzamelaar zetten, heb ik zo mijn bedenkingen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeker wel een goeie band. Black Mirror is momenteel een favoriet nummer van me! Ik moet maar eens Scarlet Evil Witching Black aanschaffen. Op welke cd staat trouwens Ancient Pride? |
|
quote: Da's makkelijk!: op de minicd 'Ancient pride'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha ok dank u. |
|
kheb 1 numme van ze, ze zijn wel oke... |
|
hmm.. ik ben in het bezit van de "From the past we summon thee" 7"... die klinkt wel ok... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Hehehe... 7" 'es klinken altijd beter.. |
|
Ik heb gisteren Cults of the shadow gekocht. Met Crossing the fiery path en Scarlet evil, witching black. En persoonlijk ben ik niet zo heel wild van de eerste. Maar ik heb ze nog niet goed geluisterd. Ik hoor ook roddels dat er na Malice een andere full-length is uitgekomen. Klopt dat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
In hoeverre passen ze bij de 'Griekse sound' ?? |
|
Necromantia is prima in de Griekse traditie te plaatsen, althans de oude. Ik moet 'Crossing the Fiery Path' nog eens ergens vandaan zien te halen. De split met Varathron ('Black Arts Lead to Everlasting Sins') heerscht de pan uit, de Varathron-kant nog meer IMO dan de Necromantia-kant. 'Scarlet Evil, Witching Black' is ook een aanrader, al zijn die songs niet altijd even goed geschreven. 'Malice' vond ik behoorlijk hard zuigen, helaas, flinke afknapper. Maar goed, de oude kan ik van harte aanbevelen (zoals alle oude Griekse BM). |
|
Het latere werk is idd flink zwakker; geheel in de lijn van die 'Griekse sound' (=gewoon low budget productie Inside lie ) zijn ze creatief gezien -net als Nightfall bijv.- doodgebloed. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het "latere" werk? Alleen Malice dus? Maar die verschilt maar heel weinig van Scarlet evil, witching black als je het aan mij vraagt (niet dat iemand dat doet). Malice is alleen wat sneller en soms nog iets vreemder. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Tssss . Ik vind Septic Flesh ook in de 'Griekse sound' passen. Het gevoel voor melodie van die bands is prachtig, vind je nergens anders... zelfs in een gepolijst oninteressant bandje als Deviser hoor je het nog terug. Op een dag woon ik op Kos, maak ik overdag moussaka en eet het 's avonds op met een goed glas Retsina terwijl de hele dag Varathron, Necromantia, Rotting Christ en Septic Flesh back-to-back draaien. |
|
quote: Dat bedoel ik dus, dank u! |
|
quote: Dat gaat toch niet gebeuren want er moet altijd ruimte blijven voor Darkthrone. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat gevoel voor melodie klopt idd wel, al hebben een aantal bands behoorlijk leentjebuur gespeeld bij Paradise Lost (Septic Flesh bijv. dus) terwijl ik de bands onderling toch vrij eigenzinnig vindt; niet écht een Griekse sound dus alhoewel de productie van het debuutalbum overeenkomstig low budget is (Necromantia, Septic flesh, Nightfall) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik denk dat er toch zeker wel sprake is van 'de Griekse sound', ik vind dat er zeker wel overéénkomsten zijn tussen bijvoorbeeld Varathron, Rotting Christ en Septic Flesh, qua geluid. Nightfal en Necromantia ken ik dan weer niet, dus daar kan ik niet echt over mee praten. |
|
Ik heb enkel "Ancient Pride" geweldige mini... hebben ze wel 1 gitarist trouwens... maar dat baswerk is echt fantastisch !! Heb zojuist Cults of the shadow besteld trouwens, ben benieuwd... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |